خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

شب کابوس وار مسی و بارسا در مادرید / صعود مقتدرانه بایرن به نیمه نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۳۱

تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید با پیروزی بر رقبای خود جواز صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.

تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید با پیروزی بر رقبای خود جواز صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین شب از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ در دو ورزشگاه آلیانس آره نا و ویسنته کالدرون تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید میزبان رقبای خود منچستر یونایتد و بارسلونا بودند که تیم های میزبان موفق شدند با عبور از سد مهمانان خود راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

در مونیخ شاگردان سرخ پوش پپ گواردیولا با فوتبال هجومی خود به مصاف مویس و منچستری رفتند که در فوتبال انگلییس روزگار چندان مساعدی ندارد. نیمه نخست در حالیکه با برتری مونیخی ها بر توپ و میدان همراه بود ولی بدون گل به پایان رسید. اما در نیمه دوم و بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۵۷ پاتریس اورا موفق شد بر روی پاس والنسیا با شوتی هولناک دروازه نویر را باز کند. شادی این گل منچستری ها فقط ۲ دقیقه دوام داشت چراکه مانزوکیچ موفق شد بر روی ارسال بی نقص ریبری گل تساوی بخش بایرن را وارد دروازه لنگلیسی ها کند. این پایان کار نبود چراکه در دقیقه ۶۸ گل دوم مونیخی ها هم از راه رسید. زننده این گل تماس مولر پدیده جام جهانی ۲۰۱۰ بود که گلی ساده را به دخیا تحمیل کرد تا تیمش را ۲ بر یک پیش بیندازد.

در دقیقه ۷۶ آرین روبن تیر خلاص را بر پیکره تیم مویس شلیک کرد تا کار را برای تیم انگلیسی تمام کند و بایرن ۳ بر یک بازی را به سود خود به پایان برد تا راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. منچستر که در سال های اخیر با هدایت سر آلکس فرگوسن همیشه یکی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بوده حالا با هدایت ضعیف مویس با حذف در این مرحله فصل آینده جایی در بین تیم های حاضر در لیگ قهرنانان نخواهد داشت تا مویس کارنامه ای نا امید کننده را در نخستین فصل حضورش بر روی نیمکت شیاطین سرخ تجربه کند.

اما در مادرید بارسلونا، لیونل مسی و البته سرمربی آرژانتینی این تیم مقابل دیه گو سیمئونه هموطن شان شب کابوس واری را تجربه کردند. ورزشگاه مخوف ویسنته کالدرون خیلی زود فریاد شادی را تجربه کرد. در دقیقه ۵ کوکه موفق شد مادریدی ها را غرق در شادی کند تا مسی و همبازیانش در شوکی بزرگ فرو بروند و بارسلونا حذفی تلخ و باور نکردنی را در این مرحله تجربه کند.

اما سیمئونه نشان داد پس از پیشتازی در لالیگا به همراه شاگردانش رویاهای بزرگی را در لیگ قهرمانان در سر دارد. او مربی جاه طلبی است و این روحیه را به شاگردانش نیز منتقل کرده و حالا با حذف کردن بارسلونا بزرگ با این همه ستاره نشان داد می تواند شگفتی های یزرگتری را نیز رقم بزند.

بدین ترتیب با پایان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تیم های رئال مادرید، بایرن مونیخ، چلسی و اتلتیکو مادرید ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی هستند.

گفتنی است، مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جمعه در نیون سوئیس برگزار می شود تا تیم های حاضر در ابن مرحله رقبای خود را بشناسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز