خبرگزاری کار ایران

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو با ایلنا:

امیدوارم در المپیک دل هموطنانم را شاد کنم/ 94 سال خوبی برایم نبود

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در گفت‌وگو با ایلنا می‌گوید تمام تلاشش را به کار می‌گیرد تا در المپیک ریو عملکرد خوبی داشته باشد.

رضا یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مورد شرایط خودش قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی و المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: شرایط خوب و رو به رشدی دارم و تمرینات را به صورت منظم پیگیری می‌کنم.27 فروردین هم مسابقات انتخابی تیم ملی را در پیش داریم که امیدوارم موفق عمل کنم و در المپیک هم با آمادگی خوبی ظاهر شوم.

یزدانی در المپیک مدال می‌گیرد؟ او در پاسخ به این سوال گفت: اینکه بخواهم از الان پیش بینی کنم که مدال می‌گیرم یا خیر کار منطقی‌‌ نیست،کشتی ورزش بی رکوردی است و نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد اما من تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین کشتی‌ها را بگیرم و به هدف خودم که مدال آوری است برسم. امیدوارم با مدال آوری بتوانم دل هموطنانم را شاد کنم.

آزادکار کشورمان ضمن تبریک سال نو، در پاسخ به این سوال که سال 94 برای او و کشتی آزاد ایران چگونه بوده است، گفت: متاسفانه سال خوبی برای من نبود. مسابقات جهانی را به علت آسیب دیدگی از دست دادم. در مسابقات جام جهانی هم از ناحیه کمر مصدوم شدم و نتوانستم کشتی بگیرم. مسابقات جهانی لاس وگاس هم به علت پارگی عضله ساق پا از دست دادم. در کل سال خوبی برای من نبود.

او در پایان گفت: اما برای کشتی آزاد سال خوبی بود و توانستیم در مسابقات جهانی لاس وگاس قهرمانی را تکرار کنیم. در مسابقات جام ‌جهانی و مسابقات‌ آسیایی هم خوب ظاهر شدیم. بنابراین فکر می‌کنم سال خوبی برای آزادکاران کشورمان بود.

 

کد خبر : ۳۵۶۱۷۷