خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با ایلنا؛

اعزام محمدی به بحرین به صلاح دوومیدانی نبود

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اگر می‌خواهیم شرایط برای المپیک آماده شود، همه باید تلاش کنیم تا فضای ورزش کشور المپیکی شود.

مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا پیرامون مسائل مختلف دوومیدانی کشور صحبت کرده است:

نتایجی که در قطر گرفتیم فراتر از انتظار ما بود

رئیس فدراسیون دوومیدانی راجع به نتایج کسب شده در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا گفت: در اوایل ماه جاری تیم ملی به مسابقات داخل سالن آسیا در قطر اعزام شد که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی را در این رقابت‌ها کسب کرد. نتایجی که فراتر از انتظار بود و بعد از مسابقات رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا هم از ما برای کسب این نتایج تقدیر کرد که این به خوبی نشان دهنده موفقیت دوومیدانی در این رقابت‌ها است. تیم صحرانوردی هم ابتدای همین هفته به مسابقات بحرین اعزام شد که این مسابقات از امروز آغاز می‌شود. امیدوارم این تیم نیز در مسابقات خود موفق باشد و با دست پر به ایران برگردد.

خودمان باید فضا را المپیکی کنیم

کیهانی در پاسخ به این سوال که آیا در آستانه المپیک 2016، فضای ورزش کشور المپیکی است یا نه عنوان کرد: در دوومیدانی که خدا را شکر شرایط خوب است و ما در حال پیگیری کردن برنامه‌های خود در مقاطع مختلف هستیم. البته مشکلات که قطعاً وجود دارد، اما باید با وجود سختی‌ها تلاش کنیم تا بهترین شرایط برای ورزشکاران فراهم شود. من معتقدم که خود ما باید فضای ورزش را المپیکی کنیم و باید برای همه در کنار هم برای این امر تلاش کنیم.

تمرینات احسان حدادی طبق برنامه پیش می‌رود

وی در مورد شرایط احسان حدادی نیز بیان داشت: احسان در حال حاضر در آفریقا است و تمرینات او طبق برنامه پیش می رود. بعد از اینکه از آفریقا برگردد برای اردوی بعدی آماده خواهد شد و برنامه‌ریزی های لازم برای این کار نیز انجام شده است.

اعزام نشدن محمدی به مسابقات بحرین به صلاح دوومیدانی بود

تیم ملی صحرانوردی در شرایطی روز شنبه عازم مسابقات آسیایی بحرین شد که روح‌الله محمدی مربی این تیم که دو نفر اول تیم ملی شاگردان وی هستند، با تصمیم فدراسیون دوومیدانی به این مسابقات اعزام نشد. موضوعی که اعتراض محمدی و شاگردان او را نیز در پی داشت. مجید کیهانی راجع به همین موضوع به ایلنا گفت: در دوومیدانی هیچ وقت به این صورت نبوده و نخواهد بود که در همه مسابقات مربی به همراه دونده اعزام شود. ضمن اینکه عدم اعزام محمدی به بحرین تصمیم سازمان تیم ملی بود و من هیچ دخالتی در آن نداشتم. مطمئن باشید که سازمان تیم ملی مصلحت دوومیدانی را در نظر می گیرد و اعزام نشدن محمدی نیز به نفع دوومیدانی بوده است. کسی منکر توانایی‌های او نیست، اما نباید فراموش کرد که در همین تیم الان مربی مانند آقای وجدان‌زاده حضور دارد که جزو بهترین‌های صحرانوردی ایران است.

وی ادامه داد: این تصمیم کاملاً فنی بوده است و هیچ کسی در فدراسیون با محمدی مشکل ندارد. ضمن اینکه او باید بداند که با حرف زدن نمی‌تواند به خواسته خود برسد. اگر احساس می‌کردیم که حضور او در کنار تیم ضروری است، قطعاً اعزام می‌شد، اما حتماً احساس نیاز نکردیم که از فرستادن محمدی به بحرین خودداری کردیم.

 

کد خبر : ۳۵۱۵۵۷