خبرگزاری کار ایران

یک منبع آگاه خبر داد؛

تغییرات در فدراسیون اسکی در آینده‌ای نزدیک

یک منبع آگاه به ایلنا می‌گوید به زودی در فدراسیون اسکی تغییراتی جدی ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از تجمعات صورت گرفته در مقابل وزارت ورزش و جوانان در اعتراض به عملکرد ضعیف مدیریت جدید در فدراسیون اسکی کشور شنیده‌ها حاکی از آن دارد که بالاخره پس از گذشت حدود یک ماه وزارت ورزش به این نتیجه رسیده که برکناری طالبی به نفع خانواده اسکی و ورزش کشور می‌باشد. این در حالی است که برخی از مسئولین در وزارت ورزش پس از تجمعات اخیر وعده داده بودند که کمتر از ده روز دیگر تغییرات در فدراسیون صورت خواهد گرفت.

وزارت ورزش طی روزهای گذشته و پس از این تجمعات که در اعتراض به کنار گذاشتن برخی کارشناسان سابق این رشته از هیات رئیسه و فدراسیون، تعطیلی برخی از مسابقات در شمشک و دیزین و برخی از تصمیمات در خصوص اردوهای تیم ملی قانع شده که نظرات مدیران سابق این رشتهدر منطقه شمشک و دیزین منطقی می‌باشد.

متاسفانه طالبی طی چند ماه گذشته توجهی به انتقادات صورت گرفته نسبت به عملکرد فدراسیون نشان نداده و علیرغم اراده برخی واحدهای نظارتی در وزارت ورزش مبنی بر برکناری وی حمایت برخی مسئولین عالی وزارت ورزش در ادامه فعالیت طالبی در فدراسیون بی تاثیر نبوده است.

برخی از صاحب نظران بر این باورند که متاسفانه وزارت ورزش در مسایل مهم ورزش کشور از جمله اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، انتخابات آتی فدراسیون فوتبال و بحث سرپرستی آن، خزانه‌دار کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون تیراندازی و غیره ... مدیریت موثری از خود نشان نداده است.

لذا بهتر است مدیریت عالی ورزش کشور در معرفی گزینه‌های خود برای حضور در مجامع فدراسیون‌های ورزشی دقت عمل بیشتری داشته و به نظرات کارشناسان و دلسوزان جامعه ورزش خصوصا در رشته‌های تخصصی نظیر اسکی که دارای خاستگاه مشخصی در منطقه البرز مرکزی نظیر شمشک و دیزین است، توجه بیشتری نماید تا پس از تحمیل هزینه‌های گزاف و اتلاف سرمایه‌های ملی و تجمع و اعتراض مجبور به این کار نگردد.

 

کد خبر : ۳۴۹۰۹۸