خبرگزاری کار ایران

به خاطر یک هدف، خانواده‌ام را ترک کرده‌ام

چیچیچ: حضور تیم زنان ایران در المپیک غیرممکن نیست

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۰۷۵

اگر همه ما یک هدف داشته باشیم و در قالب یک گروه برای رسیدن به آن هدف تلاش کنیم حضور تیم زنان ایران در المپیک غیرممکن نیست.

به گزارش ایلنا، مایدا چیچیچ در نشست معارفه خود که در دفتر فدراسیون والیبال ایران برگزار شد، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در تهران هستم و روز خوبی برای من بود من با مربیانی مثل سوتکوویچ و ولاسکو در دنیای والیبال در تماس هستم. من برای بهتر شدن والیبال ایران تلاش می‌کنم و امیدوارم که همه از من راضی باشند. من قبل از این با رئیس فدراسیون هم صحبت کردم و معتقدم اگر استعدادیابی که در مورد پسران انجام شد در مورد دختران هم اجرا شود اتفاق خوبی در والیبال خواهد افتاد.

وی ادامه داد: من 10 سال در رده‌های سنی مختلف در کشورهای اسلوونی، ایتالیا و دیگر کشورها کار کرده‌ام و با متخصصین تربیت‌بدنی هم در تماس بوده‌ام. به نظر آموزش‌های ورزش‌هایی مثل فوتبال و بسکتبال به کودکان کار آسان‌تری نسبت به والیبال است چون نتیجه در فوتبال و بسکتبال به سرعت قابل دیدن است اما در والیبال این طور نیست. والیبال ورزش پیچیده‌ای است که آموزش آن در اروپا به صورت یک علم در آمده است. من مطمئن هستم که کودکان ایرانی هم می‌توانند والیبال را به خوبی اروپایی‌ها یاد بگیرند.

این مربی صربستانی - اسلوونیایی والیبال تصریح کرد: من هدف بزرگی برای حضور در ایران دارم و برای رسیدن به این هدف حتی خانواده‌ام را هم ترک کرده‌ام برایم خیلی مهم و جالب است که بتوانم اطلاعاتم را در اختیار دیگران قرار دهم.

چیچیچ در پایان گفت: اگر همه ما یک هدف داشته باشیم و در قالب یک گروه برای رسیدن به آن هدف تلاش کنیم قطعا به هدفمان خواهیم رسید به همین خاطر حضور تیم زنان ایران در المپیک غیرممکن نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز