خبرگزاری کار ایران

داورزنی پس از امضای قرارداد با سرمربی جدید تیم‌های ملی:

می‌خواهیم مانند والیبال سالنی در ساحلی هم جزو برترین‌ها باشیم

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۵۵۰

رئیس فدراسیون والیبال گفت: همان طور که در والیبال سالنی به یکی از قدرت‌های جهان تبدیل شده‌ایم می‌خواهیم در والیبال ساحلی هم همین شرایط را داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پس از عقد قرارداد با کیودی سرمربی جدید تیم‌های ملی والیبال ساحلی اظهار داشت: مردم انتظار دارند همان طور که والیبال سالنی پیشرفت کرده است والیبال ساحلی هم پیشرفت کند. همان طور که ما در بخش سالنی جزو برترین‌های دنیا هستیم باید شرایطی فراهم کنیم تا در رشته ساحلی هم به این جایگاه برسیم.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که بتوانیم با توجه به شرایط و امکانات کشورمان فضایی را فراهم کنیم تا والیبال ساحلی در 12 ماه سال فعال باشد. ما در شمال و جنوب کشورمان ساحل‌های بسیار خوبی داریم که باید از‌ آنها استفاده شود.

رئیس فدراسیون والیبال عنوان کرد: چندی پیش به مسئولان فدراسیون جهانی والیبال اعلام آمادگی کردیم و گفتیم که می‌خواهیم این رشته را بیش از پیش در ایران توسعه دهیم. جزیره زیبای کیش را به آن‌ها معرفی کردیم و گفتیم که می‌خواهیم در آنجا میزبان تور جهانی والیبال ساحلی باشیم که پیگیری‌های فراوان این موضوع محقق شد و حالا ما برای نخستین بار میزبان تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی جزیره کیش هستیم.

داورزنی افزود: باید از مسئولان جزیره کیش که همکاری بسیار خوبی با ما داشتند تشکر کنم. قراردادی سه ساله با فدراسیون جهانی تنظیم کرده‌ایم و می‌خواهیم طبق برنامه سه دوره میزبان تور جهانی باشیم. خوشبختانه مسئولان جزیره کیش حمایت بسیار خوبی از ما داشتند که همین امر موجب شده که ما با خیال راحت میزبان تیم‌ها باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: چون ما میزبان شدیم تصمیم گرفتیم تا تیم‌های ملی خود را تقویت کنیم و در همین راستا از کیودی دعوت کردیم به ایران بیاید و قراردادی یک ماهه با وی امضا کردیم و بعد از این مدت اگر طرفین از هم رضایت داشته باشند این قرارداد به صورت بلندمدت امضا می‌شود.

داورزنی افزود: حضور کیودی در ایران به این معنا نیست که ما می‌خواهیم یک شبه قهرمان تور جهانی شویم بلکه می‌خواهیم تاثیرات سرمربی جدید را در تیم‌های ملی مورد بررسی قرار دهیم. در پایان باز هم خوش آمد می‌گویم به کیودی و امیدوارم در مدتی که در ایران حضور دارد متوجه شود کشور ما چقدر خوب و امن است و چه مردم مهمان نوازی دارد.

کیودی امروز عازم جزیره کیش می‌شود تا از فردا کارش را با تیم‌های ملی ایران آغاز کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز