خبرگزاری کار ایران

با حکم داورزنی؛

عزیزخانی رییس کمیته ساحلی والیبال شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۵۶

رییس فدراسیون والیبال از رییس جدید کمیته والیبال ساحلی می خواهد نسبت به انجام برنامه ریزی های لازم و راه اندازی و تاسیس سازمان والیبال ساحلی فدراسیون والیبال حداکثر ظرف مدت یک ماه اقدام لازم را بعمل آورد.

رییس فدراسیون والیبال در حکمی عبدالعظیم عزیزخانی را به عنوان رییس کمیته والیبال ساحلی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی طی حکمی عبدالعظیم عزیزخانی که سابقه مدیریت تربیت بدنی دانشگاه آزاد و فعالیت در این حوزه را در پرونده کاری خود دارد، به عنوان رییس کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در قسمتی از حکم عزیزخانی آمده است: با توجه به اینکه ورزش والیبال ساحلی یکی از رشته های پرطرفدار و پرتحرک در سطح جهان بوده و در کشورمان نیز با توجه به شرایط آب و هوایی ویژه و دارا بودن سواحل فراوان در شمال و جنوب کشور و داشتن پتانسیل بالایی انسانی، لزوم برنامه ریزی دقیق تر و توجه ویژه تری برای توسعه و فعالیت بیش از پیش را مورد لزوم قرار داده است.

رییس فدراسیون والیبال در ادامه حکم خود از رییس جدید کمیته والیبال ساحلی می خواهد نسبت به انجام برنامه ریزی های لازم و راه اندازی و تاسیس سازمان والیبال ساحلی فدراسیون والیبال حداکثر ظرف مدت یک ماه اقدام لازم را بعمل آورد.

پیش از این حسن منصوری مسئولیت ریاست این کمیته را بر عهده داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز