خبرگزاری کار ایران

امیدوارم روز بازی با پرسپولیس هواداران ورزشگاه را پر کنند

شکوری: شانس 5 تیم بالای جدول برای قهرمانی یکسان است

مدافع تیم سایپا گفت: اگر بتوانیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم، قطعاً گام بلندی برای قهرمانی در لیگ برداشته‌ایم.

ابراهیم شکوری، مدافع چپ تیم سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی پیش روی تیمش در برابر پرسپولیس گفت: بدون شک بازی خیلی سختی را برابر پرسپولیس خواهیم داشت. پرسپولیس این روزها شرایط خیلی خوبی دارد و بسیار هجومی بازی می کند. اما ما هم با برنامه خاصی در این دیدار بازی خواهیم کرد و به فکر کسب سه امتیاز خواهیم بود. هر دو تیم در بالای جدول هستند و همین می‌تواند جذابیت بازی را بیشتر کند. امیدوارم فارغ از تمام حساسیت‌ها بازی خوبی را هم شاهد باشیم.

وی در ادامه راجع به رایگان شدن احتمالی بازی و حضور گسترده هواداران پرسپولیس در استادیوم گفت: من به شخصه امیدوارم که هواداران به استادیوم بیایند و روز پنجشنبه ورزشگاه پر شود تا هم خاطرات خوب من از دوران حضور در پرسپولیس برایم زنده شود و هم هیجان بازی بیشتر شود. مسلماً بازی با تماشاگران بیشتر بهتر است. بازیکنان ما هم باتجربه هستند و این مساله تاثیری روی بازی ما نخواهد گذاشت. اما از آنجایی که دو تیم فوتبال خوبی بازی می کنند، قطعاً با حضور پرشور تماشاگران بازی با کیفیت‌تری را هم خواهیم دید.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان در مورد شرایط خوب این روزهای سرخپوشان و شانس قهرمانی این تیم نیز گفت: واقعاً پرسپولیس روز به روز بهتر شده است و نسبت به نیم فصل اول، تیم بسیار متفاوتی شده است. پرسپولیس این روزها خیلی خوب بازی می‌کند و فکر می‌کنم یکی از شانس‌های قهرمانی هم هست. ولی ما هم مانند این تیم یکی از مدعیان هستیم. با توجه به فشرده بودن جدول و نزدیک بودن تیم‌ها به یکدیگر، به نظر من 5 تیم بالای جدول شانس یکسانی برای قهرمانی دارند. اگر ما بتوانیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم، قطعاً گام بلندی برای قهرمانی در لیگ برداشته‌ایم.

 

کد خبر : ۳۴۷۶۷۱