خبرگزاری کار ایران

تمرکز لازم را در زمین نداشتیم

پورغلامی: نبود آندو در بازی برابر پدیده به ما ضربه زد

مربی نارنجی‌پوشان گفت: مطمئن هستم که خیلی زود شکست برابر پدیده را جبران خواهیم کرد.

فرهاد پورغلامی، مربی تیم سایپای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به شکست روز گذشته تیمش برابر پدیده مشهد گفت: متاسفانه بازی مهمی را باختیم. شروع خوبی داشتیم و می‌توانستیم در 20 دقیقه اول بازی به گل هم برسیم که موقعیت‌هایمان از دست رفت و بعد در یک غافلگیری گل خوردیم. در نیمه دوم تعداد بازیکنان هجومی را بیشتر کردیم و سعی داشتیم تا گل مساوی را بزنیم که ناموفق بودیم و پدیده هم روی ضدحملات چند فرصت خوب داشت. در کل بازی با پدیده روز ما نبود و علیرغم زحمتی که بچه‌ها کشیدن ولی تمرکز لازم را در بازی نداشتیم.

وی ادامه داد: بعد از بازی بچه‌ها واقعاً ناراحت بودند و من این نارحتی را در چهره تک تک آنها می‌دیدم. ما به توانایی بازیکنان تیم واقف هستیم و مطمئن هستم که خیلی زود این باخت را جبران می‌کنیم.

پورغلامی راجع به از دست رفتن فرصت خوبی که سایپا برای صعود به رده دوم جدول داشت نیز بیان داشت: واقعاً موقعیت خوبی بود که ضمن صعود به رده دوم، وضعیت خودمان را در جدول تثبیت کنیم. ولی باز هم علیرغم این باخت همه چیز دست خودمان است و هنوز چیزی از دست نداده‌ایم. این هفته تمام تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست دادند و تیم‌های پایین جدول امتیاز گرفتند که این نشان دهنده این است که پایین جدولی‌ها تمرکز بیشتری روی بازی‌ها داشته اند.

مربی سایپا در مورد بازی نکردن آندرانیک تیموریان در بازی مقابل پدیده و اثرات غیبت او در این دیدار عنوان کرد: حضور آندو با انرژی فوق‌العاده و تجربه بالایی که دارد، قطعاً می توانست برای ما اثرگذار باشد. متاسفانه اشتباهی رخ داده بود که مقصرش باشگاه سایپا نبود، ولی ضررش نصیب ما شد. به نظرم آندرانیک اگر محروم بود، باید محرومیتش در تیم قبلش اعمال می‌شد و این اشتباهی بود که در هنگام صدور آی تی سی او از طرف دیگران پیش آمده بود.

وی در پایان راجع به بازی هفته آینده سایپا مقابل استقلال خوزستان نیز گفت: قطعاً بازی جذاب و زیبایی خواهد شد. استقلال خوزستان تیم خوبی است. ولی ما میزبان هستیم و فقط به برد در بازی خانگی فکر می‌کنیم. سرنوشت ما دست خودمان است و باید این بازی را ببریم.

 

 

کد خبر : ۳۴۳۸۹۸