خبرگزاری کار ایران

جلالی: بازی با ذوب‌آهن حساسیت بازی رسمی نداشت، اما با کیفیت بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن حساسیت بازی رسمی را نداشته، اما با کیفیت بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مجید جلالی پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن در ضربات پنالتی دیدار رده‌بندی جام شهدا، گفت: این بازی‌ها برای ما مفید است، چراکه ما یک ماه بازی نکرده بودیم و این بازی برای ما تدارکات خوبی بود.

وی ادامه داد: بازی با کیفیتی مقابل ذوب‌آهن برگزار کردیم و شاید این بازی‌ها حساسیت یک بازی رسمی را نداشت، اما با کیفیت و خوب بود که به تیم‌ها کمک کرد.

جلالی در خصوص برگزاری جام شهدا اظهار داشت: برگزاری چنین رقابت‌هایی باعث می‌شود فضای استادیوم‌ها و کل فوتبال ما به سمت بهتر شدن پیش برود. نیاز به چنین گردهمایی‌های ورزشی داریم ضمن اینکه در حاشیه این رقابت‌ها برنامه جانبی بسیار ارزشمندی در نظر گرفته شده بود.

به گزارش تسنیم، جلالی در نشست خبری بعد از بازی هم گفت: از حضور در این جام خوشحالیم. هم برای ما مفید بود و هم تعهدی داشتیم که در این جام شرکت کنیم. شهدا نیاز ندارند که ما به یاد آنها باشیم، بلکه این ما هستیم که باید خودمان را به آنها متصل کنیم.

وی ادامه داد: بازی با ذوب‌آهن لازم بود و می‌خواستیم از دو بازی‌مان در جام شهدا بهره‌برداری لازم را کرده و با آمادگی لیگ را آغاز کنیم. بازیکنان باید از نظر روانی برای شروع بازی‌ها آماده می‌شدند. سخت است در بازی‌های تدارکاتی چیزی به دست بیاورید، اما ما از این بازی‌های تدارکاتی تقریباً صورت رسمی داشت، چیزهایی به دست آوردیم که ان‌شاالله در اولین بازی‌مان در مشهد از آن استفاده خواهیم کرد.

سرمربی سایپا درباره گزارش کمیسیون اصل 90 درباره فساد در فوتبال اظهار داشت: من خیلی با دقت این گزارش را خوانده‌ام. یک چیزی می‌خواهم بگویم و شما همه یادتان هست که فوتبال ایتالیا مشکلات زیادی داشت. داستان مافیایی که همه می‌دانستند، اما کسی جرأت نداشت به آن ورود کند، ولی وقتی به این مسئله ورود کردند، تیم‌های مطرح اروپایی به لیگ دسته دوم رفتند؛ تیم‌هایی که هواداران زیادی داشتند. ایتالیایی‌ها با مبارزه با فساد، قهرمان جهان هم شدند. هر وقت با فساد مبارزه شود، قطعاً نتیجه مثبت هم رقم می‌خورد.

 

کد خبر : ۳۴۱۳۴۹