خبرگزاری کار ایران

نشست خبری دیدار گسترش فولاد-سایپا

جلالی: ما با تجربه‌تر از حریف عمل کردیم/باید این روند را حفظ کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل گسترش فولاد دست به کار بزرگی زدیم و در این دیدار استراتژی و شیوه خاصی داشتیم.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، اظهار داشت: کسانی که الان از دور نتیجه را بشنوند فکر می‌کنند که ما کار ساده‌ای داشتیم ولی کسب این امتیاز از تبریز آسان نبود و ما دست به کار بزرگی زدیم که مقابل تیم گسترش فولاد چنین بازی از خود به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: امیدوارم در ادامه لیگ برتر بتوانیم به چیزی که شایسته‌اش هستیم برسیم و این عملکردی که در بازی امروز داشتیم ما را به نیم فصل دوم امیدوار کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به استراتژی خاص خود برای این دیدار خاطرنشان کرد: اینکه مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم استراتژی و شیوه خاص خودش را می‌طلبد و اگر تیمی مقابل گسترش فولاد درگیرانه بازی نکند کاری پیش نمی‌برد و به نتیجه‌ای دست پیدا نمی‌کند.

جلالی در پاسخ به اینکه آیا علت غیبت مسعود ابراهیم‌زاده در لیست 18 نفره تیمش پیشنهاد تیم تراکتورسازی است، گفت: این مسئله ربطی به پیشنهاد تیم دیگری ندارد و ترکیب ما به گونه‌ای بود که از این بازیکن استفاده نکردیم و او در رختکن حضور دارد و مذاکره‌ای با تیمی نداشته است.

وی درباره جنگ هافبک‌ها در میانه میدان تأکید کرد: خیلی کم پیش می‌آید که من با 3 هافبک وسط و با این ترکیب تیمم را به میدان بفرستم ولی چون به اهمیت منطقه در بازی امروز آشنا بودم از این ترکیب استفاده کردیم که گسترش فولاد پس از دریافت گل با استفاده از حسینی برای جبران جلو کشید که از طریق شیری تاکتیک آنها را خنثی کردم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان گفت: تیم ما در نیم‌ فصل تغییرات زیادی نخواهد داشت و فقط درخواست جذب یک یا 2 بازیکن داشته‌ام.

کد خبر : ۳۳۳۵۶۱