خبرگزاری کار ایران

ترابی در تیم امید درخشید

شکوری: پدیده در مشهد خطرناک است

ابراهیم شکوری، بازیکن سایپا درباره بازی سخت تیمش برابر پدیده می‌گوید.

بازیکن باتجربه سایپا در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در رابطه با وضعیت تیمش می‌گوید: تیم ما تمرینات فشرده و خوبی انجام داده است. در تعطیلات اخیر آقای جلالی و کادرفنی، روی وضعیت بدنی بازیکنان و تاکتیک تیمی خیلی کار کردند که بتوانیم در ادامه مسابقات، خوب ظاهر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی سه‌شنبه مقابل پدیده را چطور ارزیابی می‌کند نیز این‌گونه پاسخ می‌دهد: تعطیلات لیگ باعث شد تیم ما از شرایط مسابقه خارج شود. ضمن اینکه بازی در مشهد برای هر تیمی دشوار است. سایپا قطعا برای سه امتیاز به بازی خواهد رفت.

این بازیکن سابق تیم ملی در رابطه با وضعیت ملی‌پوشان امید این تیم نیز می‌گوید: مهدی ترابی و ماهان رحمانی بازی‌های خوبی برای تیم ملی انجام داده‌اند. بعداز اینکه به تهران برگشتند و به تیم اضافه شدند، تمرینات خوبی انجام داده‌اند و آماده بازی هستند.

وی همچنین در خصوص بازی ایران مقابل ژاپن نیز می‌گوید: ایران به خوبی مقابل قهرمان این دوره از مسابقات قرار گرفت و مستحق باخت نبود.ضمن اینکه بازیکنان تیم ملی درخشش خوبی داشتند، به خصوص مهدی ترابی و همینطور ماهان رحمانی که هم تیمی‌های من هستند.

لازم به ذکر است که سایپای کرج ، فردا از ساعت 14:30 به مصاف پدیده می‌رود. این بازی که از هفته هجدهم لیگ برتر انجام می‌شود در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۴۲۸۲۲