خبرگزاری کار ایران

چه چیزی باعث دلگرمی است؟

نکته‌سنجی برانکو درباره تیم ملی امید

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۵۹۰

اتفاقی رخ داد که هیچ کدام از ما دوست نداشتیم رخ دهد. متاسفانه باختیم و حذف شدیم.

 به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز پرسپولیس اظهار کرد: شرایط تیم در حال حاضر خوب است. درباره جام شهدا هم باید بگویم این جام برای ما فوق‌العاده خوب و عالی بود. دو بازی با تیم‌های قدر لیگ انجام می‌دهیم. در این جام هم تیم‌های قدرتمند شرکت کردند.

وی افزود: قبل از شروع لیگ دو بازی بسیار خوب خواهیم داشت که یکی از آن‌ها را روز گذشته انجام دادیم. این به ما کمک می‌کند که فرم‌مان را حفظ کنیم و خودمان را بالاتر ببریم. البته در مورد مصدومیت دو بازیکن تیم‌مان هم باید بگویم امید عالیشاه احتمالا در دیدار فینال جام شهدا به میدان می‌رود اما انصاری فعلا مصدوم است. او مصدومیت طولانی مدتی دارد که در اواخر نیم فصل هم با همین مصدومیت بازی می‌کرد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

برانکو درباره شکست تیم فوتبال امید ایران مقابل ژاپن و حذف از مسابقه‌های انتخابی 2016 ریو گفت: اتفاقی رخ داد که هیچ کدام از ما دوست نداشتیم رخ دهد. متاسفانه باختیم و حذف شدیم اما آن چیزی که خوب است و می‌تواند ما را دلداری بدهد این است که ما نشان دادیم از قطر و ژاپن ضعیف‌تر نیستیم. خوشبختانه نسل جوان و باکیفیتی داریم که باید به آن‌ها اطمینان کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز