خبرگزاری کار ایران

طاهری:قلبم می گوید این تیم قهرمان می شود/برانکو بخواهد امیری را جذب می کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۳۵۸

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: از همه دوستداران پرسپولیس می خواهم هر طور که می توانند به باشگاه کمک کنند.

به گزارش ایلنا، طاهری پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بچه‌ها بسیار بازی خوب و هوشمندانه‌ای را انجام دادند در این زمینه کارشناسان بهتر می‌توانند نظر بدهند. ما دراین بازی چیزی از حریف ندیدیم به هواداران تبریک می‌گویم که با آمدن به ورزشگاه گرمی خاصی دادند و شاد شدند.

وی در خصوص رایگان اعلام شدن طبقه دوم و اینکه آیا فکر نمی‌کنید بلیت‌ها باید ارزان شود گفت: این مسئله به سازمان لیگ برمی‌گردد ما اقدامات خود را می‌کنیم که از جمله آنها بلیت فروشی است امیدوارم فصل آینده خودمان بگیریم و مدیریت خوبی داشته باشیم و با این کار یک اینکه هوادار بیاوریم و دوم چسبندگی آنها را به باشگاه بیشتر کنیم شاید مناسب نباشد که اسپانسر یا کسی را وادار کنیم که بیاید بلیت‌ها را بخرد. از همه تقاضای کمک داریم بخصوص هواداران.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این تیم قهرمان می‌شود یا خیر گفت: من به این سوال قلبی جواب می‌دهم؛ این تیم باید قهرمان شود چون بازیکنان و کادر فنی و هواداران زحمت زیادی می‌کشند.

طاهری در پایان درباره جذب وحید امیری به خبرنگار کاپ، گفت: نظر برانکو درباره جذب وحید امیری برای ما مهم است می دانیم که او بازیکن خوبی است و در تیم ملی حضور دارد و همینطور شنیده ام که او عاشق پرسپولیس است. اگر برانکو بخواهد با باشگاه نفت توافق می کنیم و او را به خدمت می گیریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز