خبرگزاری کار ایران

ورزشگاه‌های اختصاصی دردسرساز شد

اختلاف شدید پرسپولیس و استقلال به بهانه یک انتخاب

در شرایطی که به نظر می رسید با تصمیم شهرداری تهران، دو باشگاه پرطرفدار پایتخت بعد از سال ها دارای ورزشگاه اختصاصی شده‌اند، دعوای مدیران دو باشگاه بر سر انتخاب ورزشگاه دلخواه، اصل ماجرا را به حاشیه رانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که با تصمیم شهرداری تهران، قرار شده است دو ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اختصاص داده شود. مدیران دو تیم بر سر در اختیار گرفتن ورزشگاه کاظمی دچار اختلاف شده‌اند. به نحوی که مقداد نجف نژاد عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با مطرح کردن این صحبت که ورزشگاه کاظمی از ابتدا به نام ناصر حجازی بوده است، پیشنهاد قرعه‌کشی در برنامه 90 برای تعیین مالکیت این ورزشگاه را داده است.

در همین رابطه، جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:این بحث که ورزشگاه شهید کاظمی از ابتدا به نام مرحوم ناصر حجازی بوده است صحت ندارد و من به عنوان کسی که در زمان کلنگ زنی این مجموعه حضور داشتم می گویم اصلاً چنین چیزی نبوده و این صحبتی است که الان دوستان مطرح می‌کنند. این بحث ها کمکی به پیشرفت و توسعه دو تیم نخواهد کرد و نباید با پیش کشیدن چنین موضوعاتی این کار بسیار خوب شهرداری را کم ارزش کرد. در این رابطه شهرداری با صعه صدری که دارد با اتخاذ بهترین تصمیم وضعیت را روشن خواهد کرد.

با توجه به مسائل و صحبت های مطرح شده در بالا، به نظر می رسد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که در شرایط عادی بر سر هر مساله ای با یکدیگر رقابت دارند، حالا وارد یک جنگ پنهانی بزرگ بر سر در اختیار گرفتن ورزشگاه شهید کاظمی شده‌اند. جنگی که نه تنها کمکی به توسعه دو تیم نخواهد کرد، بلکه می‌تواند موجب ایجاد التهاب بی مورد میان دو باشگاه و هوادارانشان شود.

سرخابی‌ها که سال ها به دلیل خودکفا نبودن با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده‌اند، حالا با نظر و مساعدت شهرداری قرار است اولین گام از مسیر اصولی حرفه ای شدن را بردارند، اما گویا مدیران دو تیم به جای توافق، بار دیگر اختلاف را برگزیده‌اند.

شاید به همین دلیل است که شهرداری تصمیم گرفته برای واگذاری این ورزشگاه‌ها به دو تیم سرخابی پایتخت، کار گروهی ویژه تشکیل دهد؛ کارگروهی که تعیین می‌کند کدام ورزشگاه به کدام تیم خواهد رسید. 

کد خبر : ۳۳۸۴۸۸