خبرگزاری کار ایران

باید اشتباهات‌مان را بپذیریم

شریفات: شرمنده مردم خوزستان هستیم

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر می‌خواهیم شرایط را تغییر دهیم، باید مسئولیت پذیر باشیم و اشتباهات خودمان را بپذیریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل شریفات در خصوص تساوی یک بر یک فولاد خوزستان مقابل راه‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم 3 امتیاز حق فولاد بود. در زمین حریف با یک گل جلو افتادیم اما روی یک اشتباه گل خوردیم. این نشان می‌دهد که می‌توانستیم برنده بازی باشیم و بهتر از راه‌آهن بازی کردیم.
وی افزود: بازی با تیم‌هایی چون راه‌آهن 6 امتیاز دارد و نباید در چنین مسابقاتی امتیازات را به راحتی از دست دهیم، چون ممکن است بعدها حسرت همین امتیازات را بخوریم.


شریفات ادامه داد: وضعیت فولاد باعث ناراحتی همه اعضای تیم و هواداران شده است. مردم در 3 سال گذشته عادت کرده بودند فولاد را در اوج ببینند ولی متأسفانه در این فصل نتایجی رقم خورده که همه را عصبی کرده است. واقعا شرمنده مردم هستیم و باید کاری کنیم که تیم از این وضعیت خارج شود.


وی در پاسخ به این سوال که چه کاری باید صورت بگیرد تا فولاد از این وضعیت خارج شود، گفت: با حرف زدن و شعار دادن نمی‌توانیم فولاد را به روزهای خوب برگردانیم. اگر می‌خواهیم شرایط را عوض کنیم، باید مسئولیت‌پذیر باشیم و اشتباهات خودمان را بپذیریم. زمانی که قبول کنیم همه ما به اندازه خودمان سهمی در این نتایج داریم، آن وقت دست به دست هم می‌دهیم و برای برطرف کردن اشتباهات تلاش می‌کنیم اما وقتی هیچ کدام از ما نخواهد سهمی برای خودش در ناکامی تیم قائل باشد، طبیعی است که نقاط ضعف برطرف نمی‌شود. باید قبول کنیم وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد، همه عوامل آن مجموعه در شکست سهیم هستند، همانطور که وقتی تیم پیروز می‌شود، همه عوامل مجموعه خودشان را در پیروزی سهیم می‌دانند.


مهاجم فولاد خوزستان در رابطه با این سوال که آیا دراگان اسکوچیچ باید باز هم در فولاد بماند یا با توجه به نتایج ضعیف برود، تصریح کرد: بهتر است که مدیرعامل و سرمربی تیم فولاد در این رابطه نظر بدهند، چون حرف زدن درباره این موضوع در حیطه وظایف من نیست.


شریفات در پایان گفت: در این فصل شاید دو یا سه مصاحبه بیشتر انجام ندادم، چون معتقدم نباید با حرف زدن و بهانه آوردن باعث افزایش ناراحتی مردم شویم. از جانب خودم بابت نتایج این فصل تیم فولاد از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم. پس از اینکه از استقلال دوباره به فولاد برگشتم، 3 سال بسیار خوب را در کنار این هواداران داشتم و کاملا درک می‌کنم که امسال چه احساسی دارند و چه روزهای تلخی را سپری می‌کنند. به نوبه خودم شرمنده مردم خوزستان هستم. امیدوارم خدا کمک کند و شرایط فولاد بهتر شود تا باز هم طرفداران فوتبال خوزستان را خوشحال ببینیم.

کد خبر : ۳۳۳۸۳۹