خبرگزاری کار ایران

فرصت دوباره به گارسیا برای نجات رم

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۶۸۴

برنامه باشگاه رم برای طولانی مدت این است که تا پایان فصل صبر کند تا گزینه‌ای مناسب برای جانشینی گارسیا پیدا کند.

مسئولان جالوروسی به سرمربی فرانسوی خود برای نجات دادن تیمش از سیر نزولی اخیر فرصتی دوباره داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، به دنبال پیروزی اخیر رم برابر جنوا، مسئولان باشگاه تصمیم گرفته‌اند که به سرمربی فرانسوی خود، رودی گارسیا فرصتی دوباره بدهند تا رم را به جمع مدعیان برگرداند اما این فرصت طولانی نخواهد بود.

رم این هفته با کسب پیروزی 2 بر صفر، سال 2015 را با یک پیروزی و در حالی به پایان رساند که سهمیه حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب کرده است، جایی که باید با رئال‌مادرید روبه‌رو شود.

گفته می‌شود که میان مدیران باشگاه در خصوص ابقا یا برکناری گارسیا اختلاف نظر وجود دارد و در حالی که والتر ساباتینی، مدیر ورزشی تیم حامی سرمربی فرانسوی جالوروسی است، جیمز پالوتا رئیس باشگاه نسبت به آینده تیمش با هدایت سرمربی پیشین لیل کمتر خوشبین است.

در همین راستا اکنون شبکه اسکای اسپورت ایتالیا ادعا کرده است که روز گذشته (چهارشنبه) تمامی طرفین به ماندن گارسیا تا مدتی نامشخص رأی اعتماد داده‌اند اما متوقف شدن رم برابر کیه‌وو در بازی بعدی‌اش دوباره می‌تواند جایگاه گارسیا را در نیمکت جالوروسی متزلزل کند. برنامه باشگاه رم برای طولانی مدت این است که تا پایان فصل صبر کند تا گزینه‌ای مناسب برای جانشینی گارسیا پیدا کند و آخرین گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که مدیران جالوروسی آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا را مد نظر گرفته‌اند، مربی که قراردادش با آتزوری تا پایان یورو 2016 اعتبار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز