خبرگزاری کار ایران

اخبار باشگاه پرسپولیس؛

از راه‌اندازی فروشگاه آنلاین تا انصراف از پیدا کردن زمین جدید

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۳۴۱

با توجه به اینکه برانکو نتوانست زمین تمرینی مناسبی پیدا کند، سرخپوشان به کار خود در مجموعه درفشی‌فر ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر به صورت مداوم پیگیر پیدا کردن یک زمین تمرینی مناسب بود تا بتواند با انتقال تمرینات سرخپوشان به محل جدید، زمین مجموعه درفشی فر را زیر کشت ببرد. اما علیرغم اینکه برانکو از چند زمین و مجموعه ورزشی تهران نیز بازدید کرد، به علت مسائل مختلفی همانند نبود رختکن مناسب و یا بالا بودن قیمت اجاره این زمین ها، باشگاه از این کار منصرف شد تا پرسپولیسی ها در مکان فعلی و همیشگی خود به کارشان ادامه بدهند.

بعد از قرارداد باشگاه پرسپولیس با اسپانسر اصلی این تیم در فصل جدید که باعث برطرف شدن بخش عمده ای از مشکلات مالی این باشگاه در این فصل شده است، حالا مدیران این باشگاه به دنبال کسب درآمد از راه های دیگر هستند که در همین رابطه تصمیم گرفته اند تا به زودی با ایجاد یک فروشگاه آنلاین، محصولات باشگاه اعم از لباس بازیکنان و... را به صورت مجازی و انلاین به فورش برسانند.

در همین رابطه پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: برنامه ریزی لازم برای احداث یک فروشگاه آنلاین را انجام داده ایم و در حال فراهم کردن مقدمات این کار هستیم، راه اندازی این فروشگاه جزو اهداف باشگاه است و انشالله به زودی این کار را به بهترین نحو ممکن انجام خواهیم داد.

در شرایطی که گفته می شد باشگاه پرسپولیس برای تمدید کردن قرارداد برانکو ایوانکوویچ سرمربی فعلی خود ابراز آمادگی کرده است، پندار خمارلو با تکذیب این موضوع  گفت: در حال حاضر هیچ بحثی در مورد تمدید قرار آقای برانکو در باشگاه وجود ندراد و فکر هم نمی کنم که الان وقت این کار باشد. بعید می دانک که خود ایشان هم در شرایط فعلی دنبال چنین چیزی باشد. هنوز نیم فصل تمام نشده است و باید صبر کرد تا دید در نیم فصل دوم شرایط به چگونه پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز