خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا/پشت پرده منتفی شدن پیوستن ادینیو به پرسپولیس

چه کسی ادینیو را منصرف کرد؟

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۵۱۴

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی و مس کرمان که قصد پیوستن به جمع سرخپوشان تهرانی را داشت، بعد از مشورت با بازیکن سابق پرسپولیس، از این کار منصرف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا؛ لوسیانو ادینیو مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی تبریز و آقای گل فصل قبل لیگ برتر، که قصد داشت تا در نیم فصل به تیم پرسپولیس بپیوندد، بعد از مشورت با دروازه بان سابق سرخپوشان از پیوستن به جمع شاگردان برانکو منصرف شده است. 

در حالی که پرسپولیس این فصل با مشکلات عدیده ای در خط حمله خود روبرو است و به خاطر همین معظل در گلزنی، امتیازات تقریباً مهمی را در لیگ از دست داده است، مهمترین گزینه این باشگاه برای تقویت خط حمله بعد از مشورت با نیلسون کوریا، دروازه بان سابق پرسپولیس، از پیوستن به این تیم منصرف شد تا اصلی ترین گزینه پرسپولیس برای فصل و نقل و انتقالات از دسترس برانکو خارج شود.

بحث حضور ادینیو در پرسپولیس تقریباً از دو ماه پیش آغاز شد، مهاجم فصل قبل تبریزی ها که یکی از بهترین بازیکنان لیگ قبل هم بود، در ابتدای فصل راهی قطر شد تا برای السیلیه بازی کند، اما بعد از چند ماه و در شرایطی که اوضاع خوبی در این باشگاه نداشت، برای بازگشت به فوتبال ایران ابراز علاقه کرد که بلافاصله هم بحث حضور او در پرسپولیس مطرح شد.

البته در ابتدا با توجه به اینکه پرسپولیس فهرست سه بازیکن خارجی خود را با حضور اومانیا، ماریچ و بنگستون تکمیل کرده بود، به نظر می رسید که بحث انتقال ادینیو در حد یک شایعه بیشتر نباشد، اما با توجه به ناراضی بودن برانکو از دو مدافع خارجی تیمش که احتمال قرار گرفتن آنها در لیست فروش را بیشتر می کرد، مسئله پیوستن مهاجم سابق مس کرمان و تراکتورسازی به پرسپولیس رنگ و بوی جدی تر به خود گرفت.

ادینیو که از شرایط خود در قطر ناراضی بود، با پیغام باشگاه پرسپولیس و ابراز علاقه برانکو برای حضور در جمع سرخپوشان مواجه شد و گویا در حالی که برای حضور در جمع شاگردان برانکو ترغیب شده بود، اما در گام آخر تصمیم گیری خود، با هموطنش نیلسون کوریا دروازه بان سابق پرسپولیس مشورت کرده است و با صحبتهای نیلسون در مورد مشکلات مالی پرسپولیس و پرداختی های نامنظم این باشگاه، مهاجم برزیلی السیلیه از پیوستن به پرسپولیس منصرف شد.

گویا نیلسون در مکالمه خود با ادینیو به او گفته بود که پرسپولیس تیم بسیار محبوبی است که وقتی در آن بازی می کنی، در هیچ رستورانی در تهران از تو پول نمی گیرند، هوادارانش تو را دوست خواهند داشت و در کوچه و خیابان به تو محبت می کنند اما باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد که موجب می شود به علت پرداخت های نامنظم دستمزد بازیکنان، با مشکل مواجه شوی و تمرکز لازم را برای بازی کردن نداشته باشی.

دقیقاً بعد از همین مکالمه بود که ادینیو قید حضور در پرسپولیس را زد تا احتمال حضور او در تراکتورسازی که در اوایل بیشتر شبیه یک لاف رسانه ای به نظر می رسید، حالا بالاتر از یک گمانه زنی ساده باشد. این انتقال جایی رنگ و بوی جدی به خود می گیرد که بدانیم اتفاقاً امیر قلعه نویی سرمربی جدید تراکتور علاقه بسیاری به بازی ادینیو دارد و برای تقویت خط حمله تیم خود، بی میل نیست که مهاجم گلزن برزیلی را در اختیار بگیرد.

با توجه به همین مسئله و از آنجایی که ادینیو حالا از دسترس پرسپولیسی ها دور شده است، باید به این نکته اشاره کرد که مشاوره های غلط نیلسون در مورد مشکلات مالی پرسپولیس نقشی اساسی در این اتفاق داشته است. نیلسون در حالی راجع به اوضاع بد مالی پرسپولیس به ادینیو مشاوره داده که این باشگاه در فصل جاری به واسطه داشتن اسپانسری قوی همچون اپراتور همراه اول، بهترین وضعیت مالی را در چند سال اخیر دارد، به نحوی که باشگاه با پرداخت بخش قابل توجهی از حقوق بازیکنان در فصل جاری، حتی بدهی های فصل گذشته خود را نیز با بازیکنان تسویه کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز