خبرگزاری کار ایران

علی حمودی در گفتگو با ایلنا؛

قلعه نویی تراکتورسازی را متحول می کند/کارت معافیت من بدون دلیل باطل شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۵۳۱

مدافع تیم تراکتور اعتقاد دارد که کارت معافیت از خدمت سربازی او بدون دلیل منطقی باطل شده است.

علی حمودی مدافع راست تیم تراکتورسازی، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: "بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و موقعیت هایی هم برای گلزنی داشتیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد تا بازی با مساوی به پایان رسید. تیم ما در این در این دیدار نمایش خوبی داشت و مطمئن باشید با گذشت زمان وضعیت مان بهتر خواهد شد."

وی افزود: "حضور آقای قلعه نویی می تواند تیم ما را متحول کند و برای بهتر شدن وضعیت باید زمان بگذرد تا به شرایطی که مدنظر آقای قلعه نویی می باشد برسیم. به طور کلی حضور آقای قلعه نویی در تیم ما یک اتفاق مثبت می باشد."

مدافع چپ سرخ پوشان تبریزی در پاسخ به این سوال که خدمت سربازی اش کی به پایان می رسد و تصمیمش برای آینده چیست؟ اظهار کرد: "خدمت سربازی من در پایان نیم فصل اول تمام می شود ولی هنوز تصمیمی در مورد آینده ام نگرفته ام و پس از پایان نیم فصل در این باره تصمیم خواهم گرفت."

حمودی در واکنش به این مساله که یکی از اولین قربانیان اول مساله سربازی بود، تاکید کرد: "بله متاسفانه من این مشکل برایم پیش آمد اما من هیچ موردی نداشتم و کارت معافیتم بنا به دلایلی باطل شد. به هر ترتیب من دوره خدمتم را پشت سر گذاشتم و دیگر مشکلی از این بابت ندارم."

وی در پایان در خصوص دو دستگی هواداران تراکتور روی سکوها یادآور شد: "آنها با توجه به نتایجی که اخیرا کسب کرده ایم حق دارند اما به یاری خدا در آینده با بازی های خوب و کسب نتایج مناسب آنها را راضی خواهیم کرد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز