خبرگزاری کار ایران

مسعود معینی در گفتگو با ایلنا:

یک بازیکن خارجی حاضر در لیگ را جذب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۱۴۷

چیزی که من می دانم این است که یک بازیکن خارجی که در حال حاضر در لیگ بازی می کند جزو گزینه های اصلی است، حالا نمی دانم به توافقی با این بازیکن رسیده اند یا خیر.

مسعود معینی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد دو بازی پیش روی استقلال مقابل تراکتورسازی در لیگ و جام حذفی و حساسیت های خاص این دیدار به خاطر حضور امیر قلعه نویی در تراکتورسازی گفت: شک نکنید این بازی قبل از رفتن قلعه نویی به تبریز هم برای ما حساس بود و اهمیت داشت، حتی بازی جام حذفی از  دیدار امروز که در لیگ انجام می شود هم حساس تر است. رفتن تونی و آمدن امیر به تراکتور شرایط را تغییر داده است. هم نتیجه بازی و هم تقابل آقای قلعه نویی با پرویز مظلومی که هر دو جزو مربیان خوب لیگ هستند و همواره با هم رقابت داشته اند، بازی را خیلی حساس کرده و به خاطر همین است که فکر می‌کنم بازی بسیار جذابی را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: انتخاب امیر از سوی تبریزی ها انتخاب خوبی بود. چون تراکتور شرایط خوبی دارد. از تماشاچی گرفته تا شرایط سخت افزاری همه چیز برای امیر مهیا است. قلعه نویی در دفعه قبل نیز در تبریز نتایج خوبی گرفت که البته بازیکنانی که با او به تبریز رفته بودند آنجا نقش مهمی در به دست آمدن آن نتایج داشتند و باید دید حالا که بازیکنانی مانند آن مهره ها در حال حاضر در تراکتور حضور ندارند، کار چطور برای قلعه نویی پیش خواهد رفت.

معینی در مورد پیش بینی خود از نتیجه بازی امروز گفت: واقعاً نمی شود پیش بینی کرد چون بازی خیلی سختی است، این تیم استقلال وضعیتش خیلی بهتر از تیمهای دیگر لیگ از جمله تراکتور است، ضمن اینکه صدر جدول بودن استقلال کار را حساس تر کرده است، بعضی وقتها شما برای رسیدن به صدر تلاش می کنید، اما وقتی در صدر هستید و برای باقی ماندن در صدر جدول تلاش می کنید شرایط فرق می کند، استقلال خوزستان و ذوب آهن تا الان نتایج خوبی گرفتند و در تعقیب استقلال هستند، بخاطر همین استقلال چاره ای جز بردن ندارد و باید بازی تهاجمی و جنگندگی را سرلوحه کار خود قرار بدهد، تیمی که در صدر جدول است اگر دو سه پله سقوط کند، برای بازگشت به جایگاه قبل خود کار سختتری نسبت به تیمی دارد که از رده های پایین تر می خواهد به صدر برسد، به همین علت استقلال امروز باید دو نیرو را برای بردن و ماندن در صدر جدول صرف کند.

عضو هیات مدیره استقلال راجع به بازی مجدد هفته بعد استقلال در برابر تراکتورسازی که باید در نیمه نهایی جام حذفی انجام شود اظهار داشت: واقعاً خیلی سخت است، مخصوصا برای استقلال، اگر استقلال بازی لیگ را ببرد مطمئن باشید بازی حذفی را هم خواهد برد، من البته در حال حاضر اطلاع دقیقی از وضعیت بازیکنان استقلال ندارم، اما اگر شرایط بچه ها خوب باشد قطعاً استقلال برنده هر دو بازی خواهد بود. در مورد تراکتور هم باید بگویم که بازیکنان این تیم تونی را خیلی دوست داشتند، ولی قلعه نویی هم مربی کوچکی نیست، کارنامه او مشخص است، امیر می تواند انگیزه موفقیت را در تیم به وجود بیاورد و حالا باید دید شرایط چگونه می شود.

پیشکسوت استقلال در انتها راجع به برنامه های این باشگاه برای فصل نقل و انتقالات که در نیم فصل لیگ خواهد بود، گفت: در جلسه ای که دوشنبه گذشته داشتیم تصمیماتی در مورد جذب بازیکن گرفته شد، لیستی که آقای مظلومی داده بود را بررسی کردیم، بهتر است اسامی بازیکنان از طرف ما گفته نشود، ولی در کل دو بازیکن در هافبک و دو بازیکن در خط حمله نیاز داریم، با آقای امیری هم صحبت کردیم و قرار شد بعد از صحبت با آقای نظری جویباری در این مورد تصمیم بگیرند، ولی چیزی که من می دانم این است که یک بازیکن خارجی که در حال حاضر در لیگ بازی می کند جزو گزینه های اصلی است، حالا نمی دانم به توافقی با این بازیکن رسیده اند یا خیر ولی می دانم که آقای نظری جویباری پیگیر این موضوع هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز