خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال؛

بازگشت تاسیسات دریایی به صدر جدول

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۴۳۴

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال امروز (سه‌شنبه) با شش بازی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال، تیم تاسیسات دریایی میزبان حفاری اهواز بود و توانست 4 بر 2 این تیم را شکست دهد.

با این نتیجه تاسیسات دریایی 42 امتیازی شد و توانست بار دیگر به صدر جدول باز گردد. مجموع امتیازهای تیم شرکت حفاری نیز به 31 امتیاز رسید.

در دیدار دیگر دبیری تبریز مهمان فرش آرای مشهد بود که در پایان این بازی با نتیجه 1 بر 1 خاتمه یافت. دبیری که در هفته گذشته توانسته بود با مجموع 40 امتیاز صدرنشین جدول فوتسال شود با این نتیجه با 41 امتیازی شد و با دو رده سقوط به جایگاه سوم جدول آمد.

مس سونگون توانست با نتیجه 4 بر یک شهروند ساری را شکست دهد و با 42 امتیاز به رده دوم جدول صعود کند. مجموع امتیازات تیم قعرنشین شهروند ساری نیز 18 است.

در دیدار دیگر منصوری قرچک و آذرخش بندرعباس با یکدیگر دیدار کردند که منصوری قرچک از مهمان خود با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. با این نتیجه تیم شهید منصوری با 24 امتیاز در جایگاه نهم جدول جای دارد. همچنین آذرخش بندرعباس با دو امتیاز بیشتر در جایگاه هشتم جدول جای دارد.

یاسین پیشروی قم نیز با نتیجه 6 بر 5 مقابل مهمان خود گیتی‌پسند اصفهان شکست خورد. با این نتیجه گیتی پسند با مجموع 39 امتیاز به رده چهارم جدول رفت.

علاوه بر این میثاق تهران مقابل مقاومت البرز بازی کرد و با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد. با این نتیجه مقاومت البرز 26 امتیازی شد و میثاق تهران به 23 امتیاز بسنده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز