خبرگزاری کار ایران

هفته‌ بیست و یکم لیگ برتر فوتسال

جدال تنگاتنگ بالانشین‌ها برای صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۸۸۵

هفته‌ بیست و یکم لیگ برتر فوتسال ایران فردا (سه‌شنبه) با شش بازی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، در یکی از مهم‌تر‌ین بازی‌های هفته‌ بیست و یکم لیگ فوتسال تاسیسات دریایی میزبان تیم شرکت ملی حفاری ایران می‌شود.

در این هفته‌ از لیگ، تاسیسات دریایی باید کمی خوش شانس باشد که بتواند به صدر جدول برگردد چرا که دبیری تبریز با یک امتیاز بیشتر از تاسیسات دریایی 40 امتیازی است و اگر مقابل میزبانش فرش آرای مشهد پیروز شود همچنان با 43 امتیاز صدرنشین باقی خواهد ماند، اما در صورت باخت دبیری تبریز از فرش آرای مشهد صدرنشینی برای تاسیساتی‌ها با برد مقابل تیم شرکت ملی حفاری ایران می‌تواند محقق شود.

اما مس سونگون دیگر امید صدرنشینی در هفته‌ بیست و یکم است. این تیم که در این هفته‌ میزبان شهروند ساری می‌شود در صورت برد 42 امتیاز می‌شود.

از طرف دیگر خبرهای رسیده حاکی از این است که تیم شهروند ساری برای رفتن به تبریز در هوای برفی امروز (دوشنبه) دچار مشکل شده است.

در دیگر بازی این دیدار گیتی پسندی مهمان یاسین پیشرو قم خواهد بود. بازی گیتی پسند هفته‌ گذشته با منصوری قرچک ناتمام باقی‌ ماند و در جلسه‌ای که روز گذشته برگزار شد مشخص شد که نتیجه‌ این بازی چهار بر صفر به نفع منصوری قرچک رقم می‌خورد.

در دیدارهای دیگر هفته‌ بیست و یکم لیگ، میثاق تهران میزبان مقاومت البرز می‌شود و منصوری قرچک از آذرخش بندرعباس میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز