خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداری قهرمانی جهان-آمریکا؛

هاشمی هشتم شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۵۴۹۲

علی هاشمی ملی پوش دسته ۹۴ کیلوگرم کشورمان در اولین تجربه حضورش در رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری با مهار وزنه ۱۷۳ کیلوگرم به عنوان هشتمی دسته یک‌ضرب دست یافت.

به گزارش ایلنا، هاشمی در اولین حرکت درخواستی خود وزنه 166 کیلوگرم را براحتی بالای سر برد و در دو حرکت بعدی خود ابتدا وزنه 173 کیلوگرمی را مهار کرد و درنهایت با عدم موفقیت در کنترل وزنه 175 کیلوگرم به کار خود در این حرکت خاتمه داد تا در حرکت یک‌ضرب جایگاه هشتم را به خود اختصاص دهد. این درحالی بود که وزنه‌بردار روس در این حرکت با ثبت وزنه 181 کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت، دژابالیس وزنه بردار لیتوانی با 180 دوم شد و خدیربایف قزاق با 178 به جایگاه سوم بسنده کرد.

رقابت یک‌ضرب علی هاشمی با رقبای قدرتمند روس، قزاق، لیتوانی و بلاروسش اگرچه برای او در این حرکت مدالی را به همراه نداشت اما بی‌تردید تجربه ای ایده ال برای او به شمار می رفت که تاکنون صحنه جهانی را تجربه نکرده بود.

هاشمی در یک‌ضرب با ثبت وزنه‌های 166 و173 کیلوگرم و نیز عدم مهار وزنه 175 کیلویی که در حرکت سوم برایش در نظر گرفته شده بود به کار خود خاتمه داد و فعلا در جایگاه هشتم یک‌ضرب قرار گرفت.در این حرکت (یک‌ضرب) وزنه بردار روس با 181 کیلوگرم اول شد، وزنه بردار لیتوانی با 180 کیلورگم دوم شد و ملی پوش قزاق ها (خدیربایف) که در چند ماه گذشته قزاق ها خیلی روی مدال آوری اش مانور می کردند نیز با ثبت وزنه 178 کیلوگرم سوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز