خبرگزاری کار ایران

برای حضور در مسابقات آزاد قهرمانی اروپا؛

تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولین به مجارستان رفت

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۱۱۴

تیم وزنه‌برداری جانبازان و معلولین بامداد امروز (یکشنبه) برای شرکت در مسابقات آزاد قهرمانی اروپا عازم مجارستان شد.

به گزارش ایلنا، سید علیرضا حسینی، رئیس انجمن وزنه‌برداری جانبازان و معلولین در خصوص اعزام تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی آزاد اروپا گفت: این اعزام با حضور سه وزنه‌بردار به منظور گرفتن رنکینگ ورودی بازی‌های پارالمپیک ریو صورت می‌گیرد و در صورتی که این افراد بتوانند رنکینگ ورودی ریو را از این مسابقات به‌دست آورند و رکوردهای مورد نظر را نیز کسب کنند، به عضویت تیم ملی درخواهند آمد.

وی افزود: این سه وزنه‌بردار در رکوردگیری اولیه تیم ملی که بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، موفق به کسب حد نصاب‌های موردنظر نشده بودند اما در این ایام با تمرینات انفرادی خود را آماده کردند و این فرصت به آنها داده شده تا در مسابقات مجارستان که آخرین مسابقات کسب رنکینگ ورودی ریو نیز هست، شرکت کنند.

رئیس انجمن وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: چنانچه وزنه‌برداران اعزامی به مجارستان بتوانند شرایط مورد نظر را کسب کنند، در یکی از اعزام‌هایی که دارای امتیاز کسب سهمیه پارالمپیک هست، حضور خواهند داشت و برای مسابقات ریو شانس بدست آوردن سهمیه دارند.

تیم وزنه برداری جانبازان و معلولین با ترکیب منصور پورمیرزایی، علی حسینی و حمزه محمدی به سرپرستی سید علیرضا حسینی، بامداد امروز تهران را به مقصد مجارستان ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز