خبرگزاری کار ایران

آنها همه چیز را فراموش کردند

حرف‌های تند کواچ علیه مسئولان فدراسیون والیبال!

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۶۴۶

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران با انتقاد شدید از مسئولان فدراسیون کشورمان گفت: آنها خیلی زود نتایج خوب را فراموش کردند و اگر بدترین مربی جهان بودم هم سزاوار این رفتار از سوی آنها نبودم.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ که بعد از جام جهانی ژاپن کمتر مصاحبه کرده و حتی در اظهار نظری عنوان کرده بود از فسخ قرارداد خود بی خبر است، در تازه ترین گفتگوی خود حرف‌های تندی علیه مسئولان فدراسیون ایران به زبان آورده است.

بر اساس گزارش سایت novosti.rs تنها یک نتیجه بد کافی بود تا مسئولان فدراسیون ایران نتایج درخشان سال ۲۰۱۴ را فراموش کنند و دست به تغییر اسلوبودان کواچ بزنند و رائول لوزانوی آرژانتینی را جانشین این مربی کنند.

کواچ در این باره گفت: احساسات توامانی دارم و عصبانی هستم. من کارم را انجام می دهم و آن را دوست دارم و دلسرد نمی شوم. ما در مسابقات جهانی ششم شدیم و در بازی‌های آسیایی برای نخستین بار به مدال طلا رسیدیم. اما هشتم شدن در جام جهانی باعث شد همه این‌ها به فراموشی سپرده شود. اگر من بدترین مربی جهان هم باشم سزاوار این رفتار نیستم. البته آنها مسئول هستند و می توانند هر تصمیمیم بگیرند.

وی ادامه داد: بازیکنان با کیفیت و بزرگی داشتیم و من فکر می کنم که کارهای خوبی انجام دادیم که در ذهن ما خواهد ماند. برای من مردم ایران بسیار قابل احترام هستند. قرارداد من تا المپیک بود ولی آنها حتی نخواستند حرف‌های مرا بشنوند و نمی دانم چه برنامه ای برای انجام تعهدات خود دارند.

کواچ به جام جهانی ژاپن اشاره کرد و گفت: صادقانه بگویم که بازیهای ژاپن باری من راضی کننده نبود ولی واقعا نمی شد در بین دو تیم اول قرار گرفت. آنها به سرعت پیروزی بر آمریکا و روسیه را فراموش کردند و پس از مشورت با کارشناسان چنین تصمیمی گرفتند. زمان نشان می دهد که آیا حق با آنها بوده است یا خیر.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران در خصوص اینکه از پروجا پیشنهاد دریافت کرده است، گفت: هیچ کس با من تماس نگرفته است. من از رئیس باشگاه پروجا هم تماسی نداشتم ولی در رسانه ها این خبر منتشر شده است. البته نا امید نیستم و امیدوارم که یک پیشنهاد دریافت کنم و این را خواهیم دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز