خبرگزاری کار ایران

مربی تیم امید در گفت و گو با ایلنا:

باید به فکر مرحله حذفی و قرار گرفتن در جمع 4 تیم پایانی باشیم

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۰۲۹

مربی تیم فوتبال امید با مطلوب توصیف کردن اردوی این تیم در امارات گفت: متاسفانه عراقی‌ها با انصراف خود فرصت یک بازی تدارکاتی خوب را از تیم ما گرفتند.

هادی طباطبایی درباره اردوی تدارکاتی 10 روزه تیم امید در دبی به خبرنگار ایلنا گفت: ما اردوی خوبی داشتیم و طبق برنامه ریزی که تا بازی های انتخابی المپیک صورت گرفته بود، این اردو بخشی از برنامه های آماده سازی تیم را تشکیل می داد تا بعد از مسابقات غرب آسیا بتوانیم روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم و به لحاظ بدنسازی هم تیم را به شرایط مطلوب برسانیم.

طباطبایی تاکید کرد: خوشبختانه یک بازی تدارکاتی خوب هم مقابل استرالیا انجام دادیم که هرچند در نیمه اول بازیکنان کمتر از حد انتظار ظاهر شدند ولی با صحبت هایی که در بین دو نیمه داشتیم توانستیم شرایط بازی را عوض کنیم و موقعیت های گلزنی بیشتری داشته باشیم و در مجموع این مسابقه بازی تدارکاتی بسیار مفیدی بود.

مربی تیم امید یادآور شد: البته از قبل قرار بود یک بازی تدارکاتی هم مقابل عراق برگزار کنیم که عراقی ها از حضور در این مسابقه انصراف دادند و باعث شدند یک فرصت خوب را برای بازی تدارکاتی از دست بدهیم.

وی در مورد برنامه های تیم امید تا پیش از حضور در مسابقات مقدماتی المپیک در قطر اظهار داشت: دو اردوی تدارکاتی در ترکیه و کیش تا پیش از حضور در مسابقات مقدماتی المپیک برای تیم امید پیش بینی شده که امیدواریم با این دو اردو به شرایط ایده آل برای حضور در مسابقات انتخابی دست یابیم .

طباطبایی با دشوار توصیف کردن مرحله گروهی رقابت های انتخابی المپیک گفت: برخلاف تصور همگان که فکر می کنند ما در مرحله گروهی کار ساده ای پیش رو داریم باید بگویم کار ما اصلا در این مرحله ساده نیست . ما در مرحله مقدماتی با سوریه ، چین و قطر همگروه هستیم که نتایج این تیم ها در مسابقات اخیر گویای دشواری کار تیم امید است . 

مربی تیم امید یادآور شد: سوریه در مسابقات غرب آسیا با شکست قطر میزبان و عمان و امارات به فینال رسید. قطر هم به تازگی استرالیا را شکست داده پس نمی توان گفت با تیم های ضعیفی همگروه هستیم. ما تمام تمرکز مان صعود از مرحله گروهی است و پس از آن باید به فکر مرحله حذفی و قرار گرفتن در جمع 4 تیم پایانی باشیم که با حضور در نیمه نهایی شانس مان برای صعود چند برابر خواهد شد.

وی درباره استفاده از بازیکنان بزرگسال در مرحله نهایی  انتخابی المپیک گفت: ما از تمام بازیکنانی که شرایط سنی تیم امید را داشته باشند استفاده خواهیم کرد. سردار آزمون ، جهانبخش و ... جملگی جزو ظرفیت هایی هستند که کادر فنی روی حضور آنها در مرحله نهایی حساب کرده و امیدواریم بتوانیم با تمام قدرت و توان در مسابقات قطر شرکت کنیم.

طباطبایی تاکید کرد: متاسفانه در اردوهای تدارکاتی این بازیکنان را در اختیار نداریم ولی به هر حال این شرایطی است که با آن روبرو هستیم و چاره دیگری نداریم هرچند این مسئله به کار تیمی و هماهنگی گروهی تیم لطمه می‌زند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز