خبرگزاری کار ایران

درهای تیم به روی بازیکنان شایسته باز است؛

طباطبایی: دیدار با استرالیا محک خوبی است

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۰۳۲

مربی تیم فوتبال امید گفت: دیدار دوستانه مقابل استرالیا محک بسیار خوب و جدی برای‌مان خواهد بود.

به گزارش ایلنا،  هادی طباطبایی  درباره شرایط اردوی آماده سازی تیم امید در امارات گفت: در راستای اردوهای پیوسته و برنامه ریزی بلند مدتی که داشتیم اردوی امارات برپا شده و خوشبختانه امکانات خوبی به لحاظ اسکان و تمرین در اختیار تیم قرار گرفته است.

وی افزود: تمرینات ما بر اساس اهداف تاکتیکی که داریم طراحی شده و سعی کردیم تا در این اردو روی نقاط ضعف و قوتی که در مسابقات غرب آسیا داشتیم و آن را شناسایی کردیم، کار کنیم. خوشبختانه تمرینات با کیفیت و نظم و برنامه خوبی برگزار شده و بازخورد خوبی از سوی بازیکنان گرفتیم و به اهداف تاکتیکی که مد نظر کادر فنی است، نزدیک شدیم.

طباطبایی با اشاره به پیشرفت چشمگیر تاکتیکی تیم امید گفت: با وجود اینکه زمان زیادی تیم را در اختیار نداشته‌ایم اما پیشرفت تاکتیکی تیم ظرف یکسال گذشته چشمگیر بوده و بازیکنان را به خوبی با تفکرات کادرفنی هماهنگ کردیم و به لحاظ فنی، تیم امید شکل کاملا جدیدی به خودش گرفته که نسبت به زمانی که در اختیار داشتیم راضی کننده است.

مربی تیم امید در خصوص حضور نفرات جدید در اردوی امید و عملکرد آن ها گفت: ظرف یکسال گذشته کادر فنی تیم امید تمامی بازیکنان رده سنی امید را زیر نظر گرفت و این ادعا را به اثبات رساند که درهای تیم ملی به روی هر بازیکنی که کیفیت لازم را داشته باشد باز است. در این اردو هم از نفرات جدیدی که در مسابقات لیگ عملکرد خوبی داشتند دعوت کردیم و شرایط فنی آن ها را زیر نظر گرفتیم. قطعا این وضعیت انگیزه بازیکنان داخل اردو و بازیکنان شاغل در لیگ داخلی را بالا می برد تا برای اثبات توانایی خودشان، تلاش کنند.

طباطبایی بازی تدارکاتی مقابل استرالیا را محکی جدی برای تیم امید دانست و گفت: تمام تلاش مجموعه ما این بوده که با برگزاری اردوهای خارجی و بازی های تدارکاتی، تجربه بین‌المللی بازیکنان را بالا ببریم. استرالیا تیم صاحب سبک و یکی از قدرت های فوتبال اسیاست و قطعا بازی فردا محک خوب و جدی برای تیم امید خواهد بود تا بیشتر از قبل نقاط ضعف و قوت خودمان را بشناسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز