خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم سه امتیاز این بازی را بگیریم

تیموریان: گوام در خانه‌ تیم متفاوتی است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه عملکرد گوام در خانه با آنچه در بیرون برابر حریفان به نمایش می‌گذارد، متفاوت است، گفت: با تمرکز بالا و احترام کامل برابر گوام به میدان می‌رویم.

به گزارش ایلنا، آندرانیک تیموریان در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر گوام در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تیم ملی گوام در کشور خودش امتیازهای خوبی را کسب کرده و مقابل تماشاگران خودش فوتبال متفاوتی را نسب به آنچه در بیرون نشان داده، ارائه می‌کند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را مقابل تماشاگران این تیم انجام دهیم. با تمرکز بالا و احترام کامل برابر گوام به میدان می‌رویم تا بتوانیم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره مشکلات ایران در راه سفر به گوام هم اظهار کرد: درباره مساله ویزا سرمربی تیم ملی صحبت کرد. فکر می‌کنم تیم ما با وجود پرواز طولانی که داشت، به خوبی آماده شده است و امیدوارم بتوانم بازی خوبی را انجام بدهیم و بتوانیم سه امتیار را بگیریم.

تیموریان همچنین گفت: بازی سختی در چمن مصنوعی خواهد بود اما برای هر دو تیم این شرایط وجود دارد. در این وضعیت می‌خواهیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.

کد خبر : ۳۲۲۲۲۸