خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از اردوی واترپلو در صربستان؛

شکست ملی‌پوشان واترپلو مقابل گرجستان دردیداری تدارکاتی

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۰۲۴

در ششمین روز اردوی تیم ملی واترپلوی ایران در صربستان، ملی پوشان برای دومین بار به مصاف گرجستان رفتند.

به گزارش ایلنا، ششمین روز از اردوی تیم ملی واترپلو ایران در صربستان رو گذشته (شنبه) با برگزاری یک دیدار دوستانه مقابل گرجستان به پایان رسید.

صبح شنبه (۲۳ آبان ۱۳۹۴) بعداز صرف صبحانه  ملی پوشان عازم محل تمرینات شدند. پس از صبحت مربیان و گوشزد اطلاعات مربوط به نحوه اجرای تمرینات، بازیکنان با حرکات کششی و نرمش های قدرتی کار را آغاز و با تمرینات وزنه ، بدنسازی به اتمام رساندند.

بعداز تمرینات در خشکی تمرینات داخل آب نیز با هدایت سید محمد سعید میر مهدی کاپیتان تیم شروع شد. در ادامه پس از توضیحات مربیان درباره بازی قبل با تیم گرجستان  سوت آغاز مسابقه به صدا در آمد.

این دیدار در ۴  زمان ۱۵ دقیقه برگزار شد. در زمان های استراحت مربیان نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می کردند. در پایان این دیدار نتیجه بازی ۱۲ بر  ۱۱ به سود گرجستان به پایان رسید.

اردوی ۱۰ روزه تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران در صربستان از دوشنبه (۱۸ آبان ۱۳۹۴) آغاز شده است و کاروان ایران ساعت ۶:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه (۲۸ آبان ۱۳۹۴) به ایران باز می‌گردد.

الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی و وحید رضایی به عنوان مربی بازیکنان را در این اردو همراهی می‌کنند. سیروس طاهریان هم به عنوان مدیر فنی تیم های ملی سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز