خبرگزاری کار ایران

حضور داورزنی با تیم کامل در اجلاس کنفدراسیون آسیا

رئیس فدراسیون والیبال راهی عربستان شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۱۴۹۳

اجلاس سالیانه مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا 26 و 27 آبان ماه برگزار می شود و رییس فدراسیون والیبال ایران با تیم کامل در این نشست شرکت می کند.

به گزارش ایلنا، اجلاس سالیانه مجمع عمومی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) روزهای های سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 آبان ماه در ریاض پایتخت کشور عربستان سعودی برگزار می‌شود.

محمدرضا داورزنی عضو هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا و رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز با تیم کامل برای کسب کرسی های بیشتر کفندراسیون والیبال آسیا در این اجلاس شرکت می کند.

محمود افشاردوست دبیرکل، هومن باقری رئیس روابط بین الملل و غفار درخشنده رئیس رویدادهای بین المللی فدراسیون داورزنی را در این سفر و اجلاس همراهی می کنند.

انتخاب رئیس، روسای پنج منطقه، نواب رئیس، اعضای هیات رئیسه و اعضای کمیته های این کنفدراسیون از جمله برنامه های این اجلاس دو روزه است که داورزنی هدف از شرکت در این اجلاس را کسب کرسی های معتبر بیشتر برای والیبال ایران عنوان کرد.

در حال حاضر غفار درخشنده عضویت در کمیته مسابقات، امیدوار حاتمی عضویت در کمیته داوران و رامین طباطبایی عضویت در کمیته پزشکی کنفدراسیون والیبال آسیا را بر عهده دارند.

داورزنی و باقری بامداد امروز راهی عربستان شدند و فردا نیز افشاردوست و درخشنده تهران را به مقصد ریاض ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز