خبرگزاری کار ایران

در آخرین رده‌بندی جهانی؛

والیبال‌ایران همچنان در جایگاه هشتم جهان/ صعود لهستان و غیبت عجیب فرانسه!

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۹۸۴

فدراسیون جهانی والیبال جدیدترین رده‌بندی جهانی خود را در حالی اعلام کرد که تیم ملی ایران همچنان در جایگاه هشتم قرار دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال برزیل با 330 امتیاز همچنان در صدر جدول این رده‌بندی باقی ماند اما لهستان با یک پله صعود و 286 امتیاز به جایگاه دوم جدول آمد.

تیم ملی والیبال روسیه نیز با 274 امتیاز و یک پله نزول در جایگاه سوم این رده‌بندی قرار گرفت. آمریکا نیز با دو پله نزول و کسب 245 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت. تیم ملی والیبال ایران نیز با همان 145 امتیاز در جایگاه هشتم باقی ماند.

تیم ملی والیبال اسلوونی پس از درخشش در مسابقات قهرمانی قاره اروپا و کسب نایب‌قهرمانی، 45 امتیازی شد و 14 پله صعود در جدول را تجربه کرد.

در این رده‌بندی نامی از تیم فرانسه که سال پرفروغی را در لیگ جهانی، جام‌جهانی و همچنین قهرمانی اروپا پشت سر گذاشت بین 10 تیم برتر نیست.

فهرست 10 تیم برتر رده بندی جهانی به قرار زیر است:

1- برزیل 330 امتیاز

2- لهستان 286 امتیاز

3- روسیه 274 امتیاز

4- ایتالیا 268 امتیاز

5- آمریکا 245 امتیاز

6- آرژانتین 190 امتیاز

7- بلغارستان 150 امتیاز

8- ایران 145 امتیاز

9- آلمان 135 امتیاز

10- کانادا 131 امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز