خبرگزاری کار ایران

تفاوت سبک‌کاری ولاسکو با بوبو؛

داورزنی: کواچ تقویت کادر‌ فنی را نپذیرد، کنار می‌رود/گزینه جایگزین داریم

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۷۵۷

رئیس فدراسیون والیبال،گفت: در صورتی که کواچ تقویت و تغییر کادر فنی تیم ملی را نپذیرد، از سرمربیگری تیم ملی کنار گذاشته می شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی که در حاشیه نشست کارگروه بررسی عملکرد تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: عمده صحبت‌های کارشناسان در این جلسه درباره تفاوت سبک کاری بین خولیو ولاسکو و اسلوبودان کواچ و عدم تطابق بازیکنان با این موضوع بود. این عدم سازگاری، مشکلاتی از نظر روحی و روانی به وجود آورده است.

وی افزود: کارشناسان از زاویه های مختلف اظهار نظر کرده اند و همه آنها اعتقاد داشتند همین بازیکنان در تورنمنت های قبلی نتایج خوبی کسب کرده اند اما برای موفق عمل کردن یک تیم باید سه ضلع یک مثلث که شامل کادر فنی، بازیکنان و سرپرست هستند تعامل خوبی داشته باشند که در جام جهانی اینگونه نشد.

داورزنی خاطر نشان کرد: به نظر ما کادرفنی باید تقویت شود اما کواچ با این دیدگاه مخالف است و حتی در مصاحبه اخیر خود به این موضوع اشاره کرده است. اگر کواچ بپذیرد که کادر فنی تقویت شود همچنان به کار با او ادامه خواهیم داد و گرنه مجبوریم به دنبال سرمربی دیگری باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: البته هنوز نمی توانیم از این راهکار به عنوان نتیجه گیری قطعی حرف بزنیم چون نشست کارشناسی تمام نشده است و ما جمع بندی این موضوع را به هیات رئیسه خواهیم برد تا تصمیم گیری شود.

داورزنی گفت: تا آغاز لیگ برتر والیبال (29 مهر) به نتیجه گیری در این زمینه خواهیم رسید.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: از آغاز اردوی تیم ملی تا مسابقات انتخابی المپیک، 45 روز فرصت داریم که زمان کمی است. قطعا ژاپن و استرالیا نیز برای کسب سهمیه به این مسابقات می آیند و کار آسانی نخواهیم داشت.

وی اظهار داشت: پس از جام جهانی در توکیو نشستی با کواچ داشتیم و به او گفتیم که باید کادر فنی تقویت شود اما نپذیرفت. از نظر ما بدنساز و دستیار کواچ باید تغییر کند.

داورزنی درباره گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بعد از کواچ گفت: گزینه‌هایی هستند که تجربه هدایت تیم های ملی در لیگ جهانی و المپیک را دارند که البته این مشکل وجود دارد که این مربیان در باشگاه های اروپایی مشغول هستند و برای آمدن به ایران زمان ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز