خبرگزاری کار ایران

دوستان با سند و مدرک حرف بزنند؛

حسنی‌خو: داوری‌های لیگ نه مهندسی شده است، نه بازی را برای تیمی در‌می‌آورند

مدیرکل حراست وزارت‌ورزش گفت: درباره عملکرد وزارت‌ورزش دستگاه‌های مسئول و مردم باید قضاوت کنند.

رضا حسنی‌خو که در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات حضور یافته بود درباره عملکرد وزارت‌ورزش در دوره محمود گودرزی گفت: فکر کنم دیگران باید قضاوت کنند و در این رابطه دستگاه‌های مسئول و مردم باید نظر بدهند اما من از عملکرد خودم می‌توانم صحبت کنم و از عملکرد خودم راضی نیستم  چون معتقدم خیلی بهتر و بیشتر می‌توانستیم کار کنیم و کوتاهی کردیم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: یک نفر بهتر از ما بیاورند تا بهتر کار کند. ما سعی کردیم کوتاهی نکنیم. بالاخره یکسری مشکلات و نارسایی‌ها هست و همه این مسایل را باید دید و قضاوت کرد. من اگر از عملکرد خودم راضی باشم خیلی از خود متشکر و خودشیفته خواهم بود اما همیشه سعی کردم  بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی افزود: روز اولی که آمدیم چند تا شعار داشتیم و سعی کردیم به آنها عمل کنیم؛ یکی از شعارهای ما این بود که ما خانواده بزرگ ورزش هستیم و صیانت از این خانواده بر عهده ما است و تمام کسانی که در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند برادران و خواهران ما هستند و تلاش می‌کنیم از این خانواده صیانت کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. همیشه شعارمان این بود که شر ما به کسی نرسد و چوب لای چرخ کسی نگذاریم و ورزش پاک داشته باشیم و آدم‌های سالم، پاک، متعهد و متخصص رشد کنند، ضمن اینکه جامعه ورزش از ما ترس و هراس نداشته باشند، بلکه «خانه امن» ورزشکاران باشیم.

حسنی‌خو درباره اظهارات طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر کنار کشیدن پرسپولیس از لیگ به دلیل مشکلات‌داوری اظهار داشت: طاهری نامه‌ای به وزیر ورزش در این‌باره داده و وزیر هم به معاونت قهرمانی دستور داده از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری شود. این بحث تخصصی است و دوستان راهکار پیدا کنند تا مشکلات‌داوری حل شود چون هواداران ناراحت‌اند و خود داوران هم پذیرفته‌اند که اشتباه کرده‌اند.

وی در پایان متذکر شد: من تایید نمی‌کنم اشتباهات داوری عمدی باشد بلکه سهوی است به نظر من کسی که چنین چیزی می‌گوید  اما اینکه بگویند داوری‌ها مهندسی شده است و بازی‌ها را برای بعضی از تیم‌ها در می‌آورند را تایید نمی‌کنم.

کد خبر : ۳۲۰۲۵۵