خبرگزاری کار ایران

شمارش معکوس برای پایان کار کواچ در تیم ملی والیبال

مساله این است؛ لوزانو یا آناستازی؟

asdasd
کد خبر : ۳۱۹۹۳۵

محمود افشاردوست، دبیرکل و امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال بامداد فردا یکشنبه عازم لهستان می شوند تا مراحل پایانی مذاکره با جانشین کواچ را پشت سر بگذارند.

ایلنا: محمود افشاردوست، دبیرکل و امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال بامداد فردا یکشنبه عازم لهستان می شوند تا مراحل پایانی مذاکره با جانشین کواچ را پشت سر بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این در حالی است که فدراسیون والیبال همچنان تاکید دارد در صورت نهایی نشدن گزینه‌های جایگزین کواچ را حفظ خواهد کرد.

داورزنی در گفت و گو با سایت فدراسیون والیبال می‌گوید: برای انتخاب بهتر باید از نزدیک با روال کار مربیان آشنا شویم. بررسی های خود را انجام دادیم و در صورتی که گزینه های اصلی ما بتوانند، عملکرد بهتری نسبت به کواچ داشته باشند برای هدایت تیم ملی انتخاب می شوند.

او ادامه می‌دهد: افشاردوست و خوش خبر را به لهستان می فرستیم تا در تمرینات و مسابقات تیم های آناستازی و لوزانو حاضر شوند و از نزدیک با روال کار و کلاس تمرینات این مربیان آشنا شوند و در صورت نیاز صحبت هایی هم با هم داشته باشند و برنامه های آنها را بررسی کنند.

داورزنی می‌گوید: سیچلو هم در آن زمان در لهستان است و قرار است افشاردوست و خوش خبر ملاقاتی با وی داشته باشند. نمایندگان فدراسیون والیبال قرار است بررسی دقیقی از وضعیت کار گزینه های اصلی فدراسیون تهیه کنند و با خود به تهران بیاورند تا بتوانیم بر اساس این گزارش ها تصمیم گیری کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر حساسیت تصمیم گیری در این برهه زمانی می‌گوید: در این شرایط باید تلاش مضاعفی داشته باشیم تا بهترین تصمیم را بگیریم. نباید دست مان را خالی کنیم. کواچ هنوز سرمربی تیم ملی ایران است و ما تنها در صورتی اقدام به انجام تغییرات در این پست می کنیم که مطمئن شویم گزینه جدید در زمان کوتاه عید نوروز تا آغاز رقابت های انتخابی المپیک ژاپن بهتر ازکواچ عمل خواهند کرد.

وی در پایان می‌گوید: امیدوارم با کمک همه خانواده والیبال و اصحاب رسانه بتوانیم با کنترل افکار عمومی فضایی را برای تصمیم گیری هر چه بهتر و درست تر ایجاد کنیم و بهترین تصمیم را برای آینده تیم ملی بگیریم.

در همین حال برخی منابع خبری نوشته اند که لوزانو در لهستان است و سیچلو هم روز گذشته به این کشور سفر کرد تا سرمربی و دستیار پیشنهادی برای هدایت تیم ملی احتمالا در جلسه ای مشترک با افشاردوست و خوش خبر شرکت کنند.

خبرآنلاین نوشته: شاید خیلی ها عنوان کنند که آناستازی هم گزینه ای است که احتمال دارد روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند اما باید گفت که رائول لوزانو به نیمکت ایران نزدیک تر شده است چرا که شرایط بهتری دارد.لوزانو نسبت به آناستازی کم کارتر است و باید تیمش تنها در لیگ لهستان هدایت کند اما آناستازی،تیمش هم در لیگ اروپا، هم قهرمان قهرمانان اروپا و هم جام کنفدراسیون ها حضور دارد و نزدیک ترین زمانی که بتواند وقت خودش را آزاد کند اوایل اردیبهشت ماه است.ضمن اینکه او قبلا هم به دلیل اینکه درخواست کرده بود تا دستیارانش به تعداد روزهایی که در ایران حضور ندارند هم حقوق بگیرند با مسئولان فدراسیون به توافق رسیده بود.با این حال امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در این مورد گفته است:«آناستازی و لوزانو دو کاندیدای اصلی ما هستند . البته شرایط لوزانو بهتر است. آناستازی خیلی پایبند قراردادش است ،اما لوزانو شرایطی مثل ولاسکو دارد وبیشتر از همه  علاقه و انگیزه برای مطح شدن. او تیم های ملی خوبی داشت ،بعد کنار رفت و حالا دوست دارد دوباره مطرح شود.ما هنوز به نتیجه قطعی با او نرسیده ایم. منتظریم تا مثل بقیه شرایطش را به ما بدهد.»

به نظر می‌رسد شمارش معکوس برای رفتن کواچ آغاز شده اما اینکه لوزانو جانشین او می‌شود یا آناستازی، چندان موضوع روشنی نیست. باید کمی صبر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز