خبرگزاری کار ایران

داورزنی عنوان کرد؛

تلاش‌برای حضور بانوان در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال/ چارچوب نظام را حفظ می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۳۴۸

رئیس فدراسیون والیبال از تلاش برای حضور بانوان در رقابت‌های لیگ جهانی امسال در تهران خبر داد و گفت: شرایط میزبانی را به گونه ای فراهم می کنیم تا الزامات فدراسیون جهانی رعایت شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی با بیان این مطلب درباره حضور زنان برای تماشای مسابقات والیبال گفت: ناظر ویژه فدراسیون جهانی والیبال(FIVB) برای نظارت بر میزبانی ایران در بیست و ششمین دوره لیگ‌جهانی‌والیبال به ایران خواهد آمد تا امکانات و مسائلی که ایران ملزم به رعایت آن‌ها برای این رقابت‌هاست را بررسی کند.

وی ادامه داد: ما سعی‌ می‌کنیم شرایط میزبانی را به گونه‌ای تنظیم کنیم تا در مورد الزامات مشکلاتی نداشته باشیم و علاوه براین شرایط را درچارچوب نظام حفظ خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان این‌که ایران در گروه یک مسابقات لیگ‌جهانی، شرایط ویژه‌ای برای میزبانی دارد، عنوان کرد: FIVB در گروه یک برای رعایت الزاماتی که قانون تعیین کرده، تاکید بیشتری دارد که چک‌لیست ناظران،  گزارشات ناظر و دبیرکل FIVB، داشتن ویدئو چک و سیستم HD تأثیر زیادی در میزبانی‌های بعدی بین‌المللی خواهد داشت.

رئیس فدراسیون والیبال درباره حضور بانوان در سالن‌های والیبال نیز گفت: ما برای رعایت همه الزامات FIVB تلاش می‌کنیم، البته این شرایط را در چارچوب نظام جمهوری اسلامی حفظ می‌کنیم و به طورحتم این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند.

داورزنی خاطرنشان کرد: ایران در عرصه‌جهانی پیشرفت‌هایی داشته و برخی با سیاه‌نمایی تلاش می‌کنند چهره خوبی از ایران در جهان نشان ندهند. سالانه میلیاردها دلار در شبکه‌های مختلف هزینه می‌کنند تا علیه ایران تبلیغ کنند و عده‌ای مزدور پول می‌گیرند تا این‌کار را انجام دهند. خوشبختانه بازیکنان و ملت ما در دنیا نشان داده‌اند عاشق ایران هستند و برای حمایت از تیم هزاران کیلومتر را می‌پیمایند.

وی ادامه داد: عده‌ای که عزت و اقتدار ایران مورد پسندشان نیست، از این فرصت استفاده می‌کنند تا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران صحبت کنند و حتی سال گذشته هم در سالن‌های خارجی محل برگزاری رقابت‌ها عده‌ای می‌خواستند جو روانی علیه تیم ایران درست کنند؛ ولی مهم این است که بازیکنان در زمین مسابقه ثابت می‌کنند ایران چه عزت و توانمندی دارد و ما ذهن خودمان را با این مسائل مخدوش نمی‌کنیم.

رییس فدراسیون والیبال در گفت و گو با خانه ملت تاکید کرد: رشته‌های تیمی برای موفقیت نیاز به ثبات سیاسی و اقتصادی دارد که والیبال ایران این را ثابت کرده و به طورحتم یک نظام برنامه‌ریز پشت این موفقیت بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز