خبرگزاری کار ایران

تکواندو گرندپری منچستر؛

خدابخشی به برنز رسید/ایران در حسرت طلا ماند

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۶۰۹

مهدی خدابخشی به مدال برنز رقابت های تکواندوی جایزه بزرگ منچستر دست یافت تا تیم ملی ایران با یک مدال نقره و 3 برنز به کار خود پایان دهد.

 به گزارش ایلنا، سومین مرحله از رقابت های تکواندوی جایزه بزرگ سال 2015 میلادی که از جمعه با حضور 277 وزرشکار از 56 کشور جهان در شهر منچستر انگلیس آغاز شده بود بامداد دوشنبه به پایان رسید.

در روز پایانی این رقابت ها، مهدی خدابخشی در وزن منهای 80 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که پس از استراحت در دور نخست، مقابل هوگوپوشانی از اسپانیا و ازبکستان به پیروزی دست یافت و به نیمه نهایی رسید.
 

تکواندوکار جوان ایران در مرحله نیمه نهایی و در حالی که از مصدومیت مچ پا رنج می برد با حساب 9 بر 5 مغلوب محمد لوتالو نماینده سرشناس میزبان شد و به مدال برنز قناعت کرد. 

تیم تکواندوی مردان ایران با مدال نقره ابوالفضل یعقوبی و مدال های برنز امید عمیدی، فرزان آشوب زاده و مهدی خدابخش به کار خود پایان داد. 

تیم بانوان ایران نیز که با ترکیب شکرانه ایزدی و کیمیا علیزاده راهی انگلستان شده بود با حذف در مراحل ابتدایی به کار خود پایان داد. 

این مسابقات دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو به منظور کسب سهمیه المپیک 2016 ریو دوژانیرو بود. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز