خبرگزاری کار ایران

برای حضور در گرندپریکس؛

گروه اول تکواندوکاران ایران بامداد فردا به منچستر می‌روند

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۶۳۱

گروه اول تیم ملی تکواندوی کشورمان، برای شرکت در مسابقات گرندپریکس منچستر، بامداد فردا (سه شنبه) راهی منچستر انگلیس می شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله سوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015، از روز جمعه (24 مهرماه) به مدت سه روز به میزبانی شهر "منچستر" انگلیس برگزار می شود و گروه اول تیم ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی و بیژن مقانلو، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان کادرفنی بامداد سه شنبه (21 مهرماه) ساعت 4:35 صبح از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری رقابت ها خواهند شد.

گروه دوم تیم ملی تکواندو نیز با ترکیب آرمین هادی‌پور، ابوالفضل یعقوبی و امید عمیدی در گروه مردان و کیمیا علیزاده و شکرانه ایزدی در گروه زنان و مینو مداح بعنوان کادرفنی، بامداد چهارشنبه (22 مهرماه) به منچستر انگلیس می‌روند.

مسابقات مقدماتی گرندپریکس (G4) با حضور 31 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیکی و یک سهمیه آزاد برای کشور میزبان برگزار می شود و به دارندگان مدال طلا 40 امتیاز، نقره 24 امتیاز و برنز 14.4 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک، برای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز