خبرگزاری کار ایران

برای ما شکست معنا ندارد؛

خاکپور: این قهرمانی را به هادی نوروزی تقدیم می کنیم/ مدل خوبی برای انتخابی المپیک داشتیم

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۶۵۹

سرمربی تیم فوتبال امید پس از کسب قهرمانی رقابت های فوتبال زیر 23 سال غرب آسیا تاکید کرد: این قهرمانی و کاپ را به هادی نوروزی و پسر کوچکش تقدیم می کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد خاکپور در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال امید کشورمان مقابل سوریه گفت: می خواهیم این قهرمانی و کاپ را به یکی از فوتبالیست های مطرح کشورمان، یعنی هادی نوروزی که تازه از دنیا رفته و به پسر کوچکش تقدیم کنیم. از ابتدا هم قصدمان همین بود و می خواستیم نام این کاپ را هادی نوروزی بگذاریم.

وی ادامه داد: بازیکنان سوریه تلاش زیادی کردند اما ما تیم منظم تر و بهتری بودیم. از ابتدای حضور در تورنمنت غرب آسیا پیغام ما صلح بود فکر می کنیم صلح مردم را بیشتر به یکدیگر نزدیک می کند.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان درباره اینکه آیا پایان مسابقات قهرمانی آسیا هم مانند مسابقات غرب آسیا پایان خوشی خواهد داشت، بیان کرد: من هیچوقت نمی بازم، در واقع یا برنده می شوم یا یاد می گیرم. آدم باید از شکست ها هم چیزهای جدید یاد بگیرد و به نظرم هیچ باختی وجود ندارد. 

وی اظهار داشت : این تورنمنت را مثل یک مدل برای مسابقات انتخابی المپیک می دیدیم با خیلی از تیم هایی که با آنها در انتخابی المپیک روبرو می شویم بازی داشتیم و این مسئله می تواند در آینده به موفقیت ما کمک کند. با خیلی از تیم هایی که در انتخابی المپیک روبرو می شویم، در این تونمنت مواجه شدیم و امیدوارم مسابقات انتخابی المپیک هم پایان خوشی برای ما داشته باشد.

خاکپور ارزیابی خود از تیم قطر را که در مسابقات انتخابی المپیک با ایران همگروه است اینگونه توضیح داد : قطر در این تورنمت خوب نبود و در این مسابقات تیم خوبی نداشتند، اما مطمئن هستم در چند ماه آینده بهتر خواهند شد. ما می خواستیم در آخرین دوره حضورمان در مسابقات غرب آسیا، یک خاطره خوش از خودمان به جا بگذاریم که این کار را هم انجام دادیم.

خاکپور در پایان درباره نظم تیمی ایران در این دوره از رقابت ها گفت: همیشه در حال آموزش دیدن و یادگیری هستیم. در واقع هر روز چیزهای جدید یاد می گیریم و توانستیم بهترین بازی مان را در این مسابقات در فینال داشته باشیم. از سوریه به خاطر تلاش و بازی جوانمردانه ای که انجام داد تشکر می کنم امیدوارم همیشه در همه جا صلح وجود داشته باشد و فوتبال بتواند مردم جوامع مختلف را به یکدیگر نزدیک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز