خبرگزاری کار ایران

نمی‌دانم چطور آن گل را آفساد گرفت؛

استاداسدی: گل‌به‌خودی‌ به عابدزاده معروف‌ام کرد/ تیم‌ملی با این سیستم به جام‌جهانی نمی‌رود

مدافع سابق تیم فوتبال ایران گفت: تیم ملی مقابل عمان نشان داد که از هماهنگی کامل برخوردار نیستند.

علی اکبر استاد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اکثر بچه‌های تیم ملی عوض شده‌اند و جوان هستند و بازی با ژاپن دیدار خوبی است تا عیار آنها مشخص شود.

وی افزود: بازی با عمان نشان داد بچه‌های تیم ملی از هماهنگی کامل برخوردار نیستند. نتیجه بازی با عمان خوب نبود و کارهای ترکیبی آنها بهتر بود و حداقل 10 پاس به هم می‌دادند که ما همین کار را هم نمی‌توانستیم انجام دهیم. دژاگه انفرادی خوب بود و غیر از آن خوب نبودیم و چیز خاصی ندیدیم. ما در دفاع و حمله خوب نبودیم و کار زیاد داریم. گل ما هم شانسی بود و در شلوغی محوطه‌جریمه گل زدیم. موقعیت‌ها و کار تیمی عمان خیلی بهتر از ما بود.

وی ادامه داد: با این وضعیت فکر نکنم به جام‌جهانی برویم. جای نکونام خالی بود. آندو وسط زمین تنها است و فقط می‌دوید. با این سیستم خیلی مشکل داریم. فاصله دفاع و هافبک خیلی زیاد است و مهاجمان هم خوب کار نمی‌کنند. فوتبال ما بگیر نگیر دارد و یک بازی 90 و یک بازی 10 هستیم. بازیکن خوب هم نداریم و نمی‌توانیم پیشرفت کنیم.

استاداسدی در پایان درباره گلی که در مقدماتی جام‌جهانی 98 به عابدزاده زد، گفت: دوست دارم داور آن بازی را ببینم و بپرسم آن توپ را چطور آفساید گرفت؟! گل به آن قشنگی زدم و فکر نکنم آفساید بود و گل به خودی بود. داوران دیگر آن را آفساید نمی‌گرفتند چون توپ به حریف نرسیده بود که آفساید بگیرد. توپ مستقیم روی سر من آمد و خواستم دفع توپ کنم که گل قشنگی زدم. آن گل باعث شد خیلی معروف بشوم و هنوز هم مردم درباره آن گل از من می‌پرسند.

کد خبر : ۳۱۲۶۹۲