خبرگزاری کار ایران

نبود ادینهو و آندو به تیم ضربه زد؛

استاداسدی: امیدی به قهرمانی تراکتور نداریم/ تونی به اندازه خودش مقصر است

پیشکسوت فوتبال تبریز گفت: تراکتور برای قهرمانی بسته شده اما تا این لحظه عملکرد خوبی نداشته است.

علی اکبر استاد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تراکتور سازی از 7 بازی تنها 7 امتیاز گرفته و عملکرد خوبی نداشته است. تیمی که برای قهرمانی بسته شده 7 امتیاز از 7 بازی برایش عملکرد خوبی نیست و باید نتایج بسیار بهتری می گرفتند.

وی افزود: بعضی‌ها می‌گویند بازیکنان سرباز تراکتورسازی چون قراردادشان کم است خوب کار نمی‌کنند اما اینها حرف است و من قبول ندارم. به نظرم مربی باید از بازیکنان بازی بگیرد. فکر می‌کنم نبود ادینهو و آندو به تیم خیلی ضربه زده و با این تیم مشکل است نتیجه بگیرند.

وی ادامه داد: تماشاگران از تراکتورسازی خیلی انتظار دارند چون یک تبریز است و یک تراکتورسازی؛ البته گسترش‌فولاد هم در تبریز هست اما تراکتور چیز دیگری است. تراکتور پارسال نایب‌قهرمان شده و امسال همه از این تیم نتیجه می‌خواهند.

پیشکسوت فوتبال تبریز درباره نقش تونی در نتایج و عملکرد تراکتورسازی اظهار داشت: نمی‌شود گفت فقط تونی مقصر است. تیم هنوز راه نیفتاده و هفته‌دهم به بعد عیار این تیم مشخص می‌شود. البته این تیم زیاد کار دارد و باید زحمت زیادی بکشند. تیم را امسال خود تونی بسته و خودش هم باید تیم را درست کند و تونی هم به اندازه خودش مقصر است.

وی افزود: الان روی تیم خیلی فشار است و باید نتیجه بگیرد. تیم خودش را نشان می‌دهد که درست می‌شود یا نه اما این تیم که من می‌بینم «درست بشو» نیست و کارش خیلی سخت است. اگر هم می‌خواهند در کادر فنی تغییرات ایجاد کنند باید تا هفته‌دهم صبر کنند و بعد تصمیم بگیرند.

استاداسدی در پایان گفت: تا آخر فصل هنوز خیلی فرصت مانده و خیلی زود است درباره قهرمانی تیمی در لیگ‌برتر صحبت کنیم. تراکتورسازی اگر این‌طوری بازی کند هیچ امیدی به قهرمانی‌اش در لیگ‌برتر نداریم.

کد خبر : ۳۰۹۲۳۴