خبرگزاری کار ایران

جودوی قهرمانی آسیا-تایلند؛

تیم جودوی نوجوانان ایران سوم آسیا شد/آغاز مسابقات جوانان از فردا

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۰۷۱

تیم جودوی نوجوانان ایران در بخش پسران امروز (شنبه) به عنوان سومی مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند دست یافت.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های جودوی قهرمانی‌نوجوانان آسیا که از روز جمعه با حضور نمایندگان 22 کشور در شهر بانکوک تایلند آغاز شده بود، امروز با شناخت نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.

تیم پسران ایران در این مسابقات به یک مدال طلا توسط حمیدرضا ملک زاده در وزن منهای 90، یک مدال نقره توسط جواد مرادی در منهای 73 و 4 مدال برنز کاظم کریمی در منهای 60، سینا قمی در منهای 66، یاسین تقوی در منهای 81 و علی پرهیزگار در به اضافه 90 کیلوگرم دست یافت.

در پایان این پیکارها قزاقستان با 3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و ازبکستان با 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز دوم شد.

تیم پسران ایران با یک مدال طلا، یک نقره و 4 برنز به عنوان سومی دست یافت. در بخش دختران تیم ایران به یک مدال برنز بسنده کرد.

مسابقات رده سنی جوانان از فردا در تایلند آغاز خواهد شد که در وزن منهای ٥٥، محمد رشنونژاد دور نخست به مصاف پاچنگ سامپو از تایلند می رود. وی در دور دوم یکی از جودوکاران هند یا بنگلادش را پیش رو دارد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم، محمدرضا صدیقی ابتدا ینگ وی از چین تایپه را پیش روی دارد و در صورت برتری به مصاف برنده قزاقستان و سنگاپور می رود.

مهدی فتحی‌پور در منهای 66 کیلوگرم در اولین دیدار به مصاف بورانگ سی از تایلند می‌رود و در صورت کسب پیروزی باید با برنده مبارزه قزاقستان و مغولستان مصاف کند.

سبحان رسولی در منهای 73 کیلوگرم در اولین مبارزه باید با کوم پاپان از تایلند پیکار کند. رسولی در صورت برتری در این دیدار با یکی از جودوکاران قطر یا سنگاپور را دیدار می‌کند.

در بخش دختران و در وزن منهای 52 کیلوگرم، صدیقه قاسم زاده دور نخست به مصاف گان زوریچ از مغولستان می رود. زهرا نادری در وزن منهای 57 کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با واراسی از کشور میزبان پیکار می کند.

فاطمه آقاجانی در منهای 63 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست باید با کیم جین از کره شمالی پیکار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز