خبرگزاری کار ایران

هشداری که جدی تلقی نشد؛

تست دوپینگ دومین وزنه‌بردار تیم نوجوانان هم مثبت اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۱۶۷

ولی‌پور که در مسابقات نوجوانان آسیا در تایلند در دسته ۷۷ کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده بود، تست دوپینگ اش مثبت اعلام شد.

تست دوپینگ دومین وزنه‌بردار نوجوان کشورمان نیز مثبت اعلام شد تا قهرمانی تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان در آسیا زیر سئوال برود.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری رامین‌ ولی‌پور به عنوان دومین وزنه‌بردار تیم نوجوانان کشورمان آزمایش دوپینگ اش مثبت اعلام شده است.

ولی‌پور که در مسابقات نوجوانان آسیا در تایلند در دسته ۷۷ کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده بود، تست دوپینگ اش مثبت اعلام شد تا به این ترتیب دومین شاگرد حسین توکلی در مسابقات قهرمانی آسیا نیز دوپینگی از آب در آید. البته پیش از این و با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ مهدی فروتن برخی احتمال مثبت اعلام شدن دوپینگ یک وزنه‌بردار دیگر را هم داده بودند اما در نهایت فدراسیون جهانی روز گذشته به صورت رسمی این خبر را تایید کرد.

ماده مصرفی که در سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری برای رامین ولی‌پور ثبت شده با نام(Metenolone, Methyandrosterone) شناخته می‌شود. جالب است که مواد مصرفی از سوی ۲ وزنه‌بردار دوپینگی کاملا با یکدیگر متفاوت است. تیم ملی وزنه‌برداری ایران در این رقابت‌ها عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.

دوپینگ دومین وزنه بردار نوجوان کشورمان در حالی مثبت اعلام می شود که علی مرادی دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا نسبت به شیوع این پدیده در تیم های پایه ایران هشدار داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز