خبرگزاری کار ایران

باید سد عمان را بشکنیم؛

ذوالفقارنسب: حاشیه‌ها، عمان را گربه‌سیاه کرد/کی‌روش هر حرفی را رسانه‌ای نکند

asdasd
کد خبر : ۳۱۱۳۷۶

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با عمان اگر روال طبیعی خودش را داشته باشد برای ما مشکلی پیش نخواهد آمد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی تیم ملی با عمان اگر روال طبیعی خودش را داشته باشد فکر نمی‌کنم برای ما مشکلی پیش بیاید اما این بازی در خانه حریف است و به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست. تیم ملی 2 هفته فرصت داشته و اردوی خوبی هم در امارات داشتند و فکر می کنم بدون مشکل این بازی را پشت سر خواهند گذاشت.

وی افزود: درست است که 10 سال است عمان را نبرده‌ایم اما همه نتایج ما مقابل عمان به ویژه در خانه حریف ناشی از حاشیه ها و مشکلاتی است که خودمان درست کرده‌ایم و هیچ وقت هم این تیم را جدی نگرفته‌ایم. الان یکی دو سال است که عمان گربه سیاه ما شده است و آنها خیلی مصمم و باانگیزه جلوی ما بازی می‌کنند. اگر از نظر روحی و روانی خوب باشیم و در زمین کنترل لازم را داشته باشیم باید این سد را بشکنیم و با پیروزی برگردیم.

ذوالفقارنسب در پایان گفت: فکر نمی کنم حواشی که این اواخر برای کی روش درست شده روی تیم ملی در این بازی تاثیر بگذارد. این صحبت ها همیشه هست اما پرداختن به آن درست نیست. کسانی که این صحبت ها را می کنند مسئولیت ندارند و باید یک مدیریت قوی باشد تا این حواشی را به حداقل برساند. بچه‌های ما حرفه ای هستند و باید خیلی قوی عمل کنند و تحت تاثیر این صحبت ها قرار نگیرند. صحبت ها از جایی بیرون می‌آید که مسولان نیستند و کادر فنی باید هوشیارانه تر عمل کنند و پاسخ هر حرفی را نباید رسانه ای کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز