خبرگزاری کار ایران

درهای تیم ملی به روی رودکی باز است؛

زارعیان: بی‌حاشیه‌‌‌ترین تیم جودو را ساختیم / محجوب مرخصی رفته، قهر نکرده!

سرمربی تیم‌ملی جودو از آرامش حاکم بر اردوها ابراز رضایت کرد و گفت: به جرات می‌گویم کم حاشیه‌ترین تیم چند سال اخیر را داریم.

مجید زارعیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما مطمئن هستیم وزارت‌ورزش نگاه ویژه‌ای به جودو دارد و ما باید هنر جودوی ایران را در میادین بین‌المللی به نمایش بگذاریم.

وی درباره عدم حضور پزشک در اردوی تیم‌های ملی گفت: این موضوع به زودی حل خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

زارعیان در پاسخ به این سوال که شایعه قهر محجوب از تیم ملی را تایید می‌کند یا خیر گفت: به هیچ‌وجه چنین چیزی صحت ندارد. من خودم به جواد مرخصی دادم و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا آمده است.

وی ادامه داد: تیم ما در آرامش کامل به تمرین می‌پردازد و واقعا نمی‌دانم این شایعات چگونه و از کجا آمده است. وقتی خود محجوب صحبت کرده و موضوع قهر از تیم‌ملی را تکذیب کرده دیگر چرا باید به این موضوع دامن زده شود؟

سرمربی تیم ملی جودو در ادامه گفت: به جرات می‌گویم یکی از بی حاشیه‌ترین تیم‌های چند سال اخیر را در اختیار داریم. از رسانه‌ها درخواست می‌کنم در این شرایط به تیم ملی جودو کمک کنند تا به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

زارعیان در پاسخ به این سوال که چرا سعید ملایی همراه با تیم ارتش‌های ایران تمرین می‌کند، بیان داشت: سعید در حال حاضر سرباز است و به همین خاطر با تیم ارتش تمرین می‌کند، ضمن اینکه 4 جودوکار دیگر ما نیز همراه با ملایی در رقابت‌های نظامیان جهان حضور خواهند داشت.

وی در ادامه به رقابت‌های جایزه بزرگ ابوظبی اشاره کرد و گفت: بعد از اینکه بچه‌های ما از مسابقات ارتش‌های جهان بازگردند تنها 10 روز زمان داریم تا برای گرنداسلم ابوظبی آماده شویم. کار سختی پیش‌رو داریم اما با برنامه پیش می‌رویم و به موفقیت تیم خود خوش‌بین هستیم.

زارعیان درباره عدم حضور رودکی در اردوی تیم‌ملی تصریح کرد: درهای تیم‌ملی به روی هیچ‌کس بسته نیست. رودکی از نخبگان جودوی ایران است و شخصا احترام زیادی برای او قائل هستم.

سرمربی تیم ملی جودو بیان داشت: نام رودکی در لیست من حضور داشت زیرا به کار او اعتقاد دارم. رضا جودوکار با تجربه‌ای است و هرگاه احساس کرد می‌تواند به تیم ملی کمک کند در خدمت او خواهیم بود.

کد خبر : ۳۰۹۲۰۷