خبرگزاری کار ایران

تیم‌ملی با طرح‌گلخانه‌ای در ۲ گراندپریکس؛

زارعیان: مشکلات‌گذشته را فراموش کرده‌ام/رودکی آماده باشد، دعوت می‌شود

سرمربی تیم ملی جودوی بزرگسالان که به تازگی در سمت خود ابقا شده است،گفت: بیشترین از هر زمان دیگری به وفاق و همدلی نیاز داریم تا بتوانیم در راه کسب سهمیه المپیک موفق باشیم.

مجید زارعیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تمام سوء‌تفاهم‌ها برطرف شده و من هم مشکلات گذشته را فراموش کرده‌ام. نگاه ما باید رو به جلو باشد تا بتوانیم به سرعت پیشرفت کنیم و خودمان را به سایر رقیبان برسانیم.

وی افزود: هدف اصلی خانواده بزرگ جودو موفقیت در راه کسب سهمیه‌المپیک است. ما در این راه، روزهای سختی را پیش رو داریم و بیشتر از هر زمان دیگری به حمایت مسئولان ورزش کشور و رسانه‌ها احتیاج داریم تا بدون دغدغه فکری به مسایل فنی بپردازیم.

زارعیان ادامه داد: باور کنید شرایط بسیار سخت و حساس است اما ما برای دست‌یابی به هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و با انگیزه فراوان به سمت کسب سهمیه المپیک گام برمی داریم.

سرمربی تیم ملی جودو درباره لیست جدید تیم ملی عنوان کرد: به زودی اردونشینان تیم‌ملی را معرفی می‌کنیم تا از ابتدای هفته‌آینده دور جدید تمرینات را پیگیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محمدرضا رودکی به تیم‌ملی دعوت خواهد شد یا خیر، گفت: هر کسی که شرایط حضور در تیم‌ملی را داشته باشد به اردو دعوت می‌شود و رودکی هم از این قاعده مستثنی نیست. رودکی کاپیتان تیم ملی جودو بوده و در صورت آمادگی کامل می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم ملی جودو افزود: سعی داریم ورزشکارانی را که به واقعیت نزدیک‌تر هستند به اردو دعوت کنیم. ملی‌پوشانی که شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارند در اولویت هستند و احتمال دارد ما با طرح گلخانه‌ای وارد مسابقات گرند‌پریکس شویم.

زارعیان درباره مسابقات پیش‌ روی تیم ملی گفت: مسابقات گرندپریکس بلاروس و مجارستان را پیش رو داریم که امیدواریم با تامین منابع‌مالی بتوانیم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم تا شانس کسب سهمیه المپیک را از دست ندهیم.

کد خبر : ۲۷۹۹۸۳