خبرگزاری کار ایران

دلم از خیلی مسائل پر است؛

حدادی: ثابت می کنم هنوز تمام نشده ام/حمایت نمی کنند لااقل من را نزنند!

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۶۴۵

نایب قهرمان المپیک گفت: دلم از خیلی مسائل پر است ولی فعلا سکوت کرده ام و می خواهم ثابت کنم هنوز تمام نشده ام.

به گزارش ایلنا، احسان حدادی که در برنامه ورزش و مردم سخن می گفت، درباره آخرین وضعیت اش  گفت: من تنها مدال‌آور المپیک در دوومیدانی هستم، ولی این واقعاً رسمش نیست که شرایط این‌طور باشد. بعضی از دوستان بعد از مسابقات جهانی فکر می‌کردند من تمام شده‌ام ولی باید بگویم از این خبرها نیست و چنین مسائلی، انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند.

وی درباره اینکه گفته بود با این وضعیت در المپیک پرتاب (دیسک) نخواهد کرد، گفت: یکسری صحبت‌ها شده بود و من این حرف را زده بودم. من نمی‌خواهم در برزیل گردشگر باشم. گفته بودم اگر شرایط درست نشود و یک مربی‌ برایم انتخاب نکنند، دلیل ندارد به المپیک بروم.

ملی‌پوش دوومیدانی ایران در پاسخ به این سئوال که آیا به هر حال به مسابقات المپیک خواهد رفت یا خیر؟ گفت: باید برویم و بجنگیم. باید سعی کنیم در این دو، سه هفته وضعیت مربی را مشخص کنیم.

حدادی در پاسخ به این سئوال که چرا مشکلش را با وزارت ورزش در میان نگذاشته است؟ گفت: من با آقایان سجادی، گودرزی، کیومرث هاشمی و شهنازی صحبت کردم و آنها همیشه به من لطف داشتند، ولی این مشکل من است، نه مشکل وزارت ورزش و کمیته المپیک.

وی درباره اینکه می‌گویند اوضاع مالی‌اش خوب است و نیازی به کمک فدراسیون نیازی ندارد، گفت: من هم شنیده‌ام که وضعم خوب است، ولی چیزی ندیده‌ام! مشکل الان من پول نیست. مشکل این است که یک مربی را باید انتخاب کنند تا با من کار کند.

ملی‌پوش دوومیدانی ایران درباره اینکه مربیان درجه یک دنیا، شاگردان خودشان را دارند و حاضر نمی‌شوند به ایران بیایند، گفت: این دیگر به مسائل مالی برمی‌گردد. اگر مبلغ خوبی به مربیان بدهند، آنها هر کجا که باشند، به ایران می‌آیند همانند کارلوس کی‌روش که مبلغ خوبی را به وی پیشنهاد دادند و او هم برای تیم ملی فوتبال به ایران آمد.

حدادی تاکید کرد: امیدوارم مسئولان فدراسیون بتوانند پول یک مربی خوب را بدهند. کیهانی (رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی) اعلام کرده که خودش حاضر است به روسیه برود و مربی‌ای که من می خواهم را بیاورد. امیدوارم این صحبت‌ها شعار نباشد و عملی شود.

وی همچنین با انتقاد از بعضی رسانه‌ها به خاطر مطالبی که بعد از ناکامی حدادی در مسابقات جهانی منتشر کرده‌اند، گفت: 10 سال مدال بوده و حالا یک سال نتوانستیم مدال بگیریم؛ آسمان که به زمین نرسیده است. اگر حمایت نمی‌کنید، لااقل من را نزنید! البته اگر مرا هم بزنید، انگیزه من بیشتر می‌شود.

ملی‌پوشش دوومیدانی ایران در پایان با بیان اینکه دلش از خیلی مسائل پر است، گفت: یک روز قبل از انتخابات فدراسیون دوومیدانی به من زنگ می‌زدند و می‌گویند چرا در مجمع نیستم، خب من در مسابقات جهانی‌ هستم و چطور می‌توانم آنجا باشم. یا مثلاً آقای ایکس مصاحبه می‌کند و می‌گوید که به ورزشکار باج نمی‌دهیم. من هیچ وقت باج نخواستم، دلم از خیلی مسائل پر است ولی الان سعی می‌کنم چیزی نگویم و با تمرکز به کارم ادامه بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز