خبرگزاری کار ایران

دلیل انصراف حریفم را نمی‌دانم؛

خدابخشی: می‌خواهم جزو طلایی‌های المپیک باشم/توقع مردم انگیزه‌ام را بالا می‌برد

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۱۱۶

تکواندوکار وزن 80 - کیلوگرم کشورمان گفت: می‌خواهم جزو طلایی های تکواندو در المپیک باشم.

تیم ملی تکواندوی مردان ایران در مسابقات جایزه بزرگ ترکیه که از 27 تا 29 شهریورماه برگزار شد، یک مدال طلا، یک نقره و 2 برنز کسب کرد.

مهدی خدابخشی تنها طلایی تیم ملی تکواندو در این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: رقابت‌های گرند پریکس به مراتب سخت‌تر از جهانی و حتی المپیک است!

وی افزود: برترین تکواندو کاران دنیا برای کسب امتیازات لازم برای حضور در بازی‌های المپیک در این پیکارها شرکت می‌کنند که این موضوع بر اهمیت رقابت‌های گرندپریکس می افزاید.

وی درباره مسیر قهرمانی خود گفت: 2 بازی ابتدایی را با پیروزی پشت سر گذاشتم و در نیمه نهایی با مسعود حجی زواره مسابقه داشتم که بنا به صلاحدید کادر فنی مسعود از رقابت با بنده کناره گیری کرد تا من راهی دیدار نهایی شوم. در دیدار پایانی هم به علت کناره گیری حریفم قهرمان شدم.

خدابخشی در پاسخ به این سئوال که چه شد که در فینال بدون برگزاری مسابقه قهرمان شد،گفت: باور کنید خودم هم نمی‌دانم چرا هوگوپوش ساحل عاجی مقابل من حاضر نشد. به هر حال من آماده بودم تا او را در فینال شکست دهم.

وی درباره اهداف خود بیان داشت:دو هدف مهم دارم. ابتدا باید به عنوان نفر نخست رنکینگ، فاصله خود را با نفرات دوم و سوم حفظ کنم و هدف اصلی من قهرمانی در بازی های المپیک 2016 ریو است.

دارنده مدال طلای قهرمانی جهان روسیه ادامه داد:باید در دور سوم رقابت های گرند پریکس که در منچستر انگلیس برگزار می شود هم طلا بگیرم تا حداکثر امتیازات را کسب کنم.

خدابخشی به بالا رفتن سطح توقع مردم از خود اشاره کرد و گفت:می دانم که کسب مدال طلا در بازی های آسیایی اینچئون، قهرمانی جهان روسیه و حالا هم گرند پریکس توقعات را از من بالا برده است اما من از این موضوع استقبال می‌کنم.

وی افزود:یک ورزشکار برای کسب موفقیت های بیشتر به انگیزه احتیاج دارد و اینکه مردم همیشه از من طلا بخواهند انگیزه من را دو چندان می کند.

خدابخشی در پاسخ به این سئوال که آیا قول کسب مدال طلای المپیک را میدهی، گفت:تمام تلاش خود را به کار می بندم تا جزو طلایی های تکواندو در بازی های المپیک 2016 ریو باشم، اما نتیجه دست خداست.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز