خبرگزاری کار ایران

با کت و شلوار خوش‌تیپ‌تر می‌شوم؛

بی‌باک: امیدوارم اسبقی به گرندپریکس منچستر برسد/ مصدومیت ها کار را به اما و اگر کشاند

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۸۵۱

مربی‌تیم ملی تکواندو ضمن تایید خبر اعزام نشدن بهنام اسبقی به مسابقات گرند پریکس ترکیه گفت: برای جلوگیری از تشدید مصدومیت بهنام این تصمیم را گرفتیم.

مهدی بی باک در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: هر مربی دوست دارد ورزشکاری مانند اسبقی را در تیم خود داشته باشد اما برای ما سلامت بازیکن از هر چیز دیگری مهمتر است.

وی افزود: اسبقی چند وقتی است که به تمرینات تیم ملی بازگشته اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

بی باک در پاسخ به این سئوال که چه زمانی از اسبقی در ترکیب تیم استفاده خواهید کرد، گفت: امیدوارم در گرند پریکس بعدی که در منچستر انگلیس برگزار می شود از وجود او بهره ببریم.

مربی تیم ملی با اشاره به اینکه یعقوبی و نصر آزادانی در گرند پریکس ترکیه روی شیاپ چانگ می روند گفت: امیدوارم این 2 نفر با درایت خود مانع از کسب امتیاز رقبای مستقیم بهنام اسبقی شوند.

وی ادامه داد: اسبقی در حال حاضر در رنکینگ جهانی در جایگاه ششم قرار دارد و می تواند از گرندپریکس منچستر خودش را به جمع سه نفر برتر وزن خود برساند.

بی باک در خصوص شرایط سجاد مردانی اظهار داشت: وضعیت سجاد کمی بهتر از بهنام بود.او تنها دچار کشیدگی از ناحیه رباط صلیبی شده بود که بدون عمل جراحی به میادین بازگشت.

وی درباره شرایط تیم ملی تکواندو بیان داشت: شاید اگر این مصدومیت ها بوجود نمی‌آمد تا حالا 4 سهمیه المپیک خود را قطعی کرده بودیم اما فعلا باید برای کسب سهمیه المپیک بجنگیم.

مربی تیم ملی تکواندو ادامه داد:تا بحال 2 سهمیه المپیک 2016 ریو را توسط فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی دشت کرده ایم و به کسب 2 سهمیه باقی مانده بسیار امیدوار هستیم.

وی افزود: متاسفانه مصدومیت‌ها کار را به اما و اگر کشاند اما مطمئن باشید که ملی پوشان ما توان کسب حداکثر سهمیه المپیک 2016 ریو را دارند.

بی باک با اشاره به استراحت دادن به فرزان عاشورزاده گفت: خوشبختانه فاصله فرزان با نفر دوم رنک خود به اندازه‌ای است که بتوانیم این دوره از مسابقات را به او استراحت بدهیم. البته او باید خود را برای گرند پریکس بعدی (منچستر) آماده کند.

مربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سئوال که آیا کت و شلوار پوشیدن برای مربیان اجباری شده است، گفت: بله؛ برای رقابت های نیمه نهایی و فینال پوشیدن لباس های رسمی اجباری شده و ما نیز باید از قانون پیروی کنیم.

بی باک تصریح کرد: درست است که با کت و شلوار خوشتیپ‌تر می شوم اما با لباس‌ورزشی راحت تر هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز