خبرگزاری کار ایران

از داوری ها راضی نیستم؛

برانکو: امروز با 15 نفر مبارزه کردیم/بازیکنانم حق دارند معترض باشند

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۶۷۳

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از وضعیت داوری ها ناراحتم گفت: امروز باید با 15 نفر در زمین مبارزه می کردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ملوان و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: رئیس باشگاه پرسپولیس بعد از این بازی به رختکن آمد و به من گفت که متاسفانه امروز باید مقابل 15بازیکن بازی می کردیم و من از تلاش تمام بازیکنان برای کسب این پیروزی صمیمانه تشکر می کنم.

وی افزود: ما باید در طول 90دقیقه کار را تمام می کردیم اما از موقعیت هایی که داشتیم استفاده نکردیم و مشکل گلزنی در این بازی هم همراه ما بود.

برانکو با اشاره به مصدومیت ناگهانی کفشگری گفت: در آخرین لحظات که این بازیکن داشت گرم می کرد دچار مصدومیت شد و ما یک ماه این بازیکن را در اختیار نخواهیم داشت. ما مجبور شدیم به نوراللهی بازی بدهیم که بعد از عمل جراحی برگشته است و نباید فشار زیادی به او بیاوریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد ناراحتی و اعتراضش به قضاوت داور این دیدار گفت: شما باید بازیکنان ما را درک کنید. ما شش مسابقه رسمی برگزار کرده ایم که در چهار بازی داوری علیه ما بوده است. در بازی با ملوان هم داور به دو بازیکن ما کارت زرد بی مورد داد. کسی ندید که مکانی چرا اخطار گرفت. فقط داور چهارم چیزی گفت و بعد داور به سوشا کارت زرد داد. به طارمی هم بی مورد کارت زرد دوم را داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز